اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی:

طول جاده سلامت هشترود به 3 هکتار افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: طول جاده سلامت شهرستان هشترود به بیش از سه هکتار افزایش می‌یابد.

طول جاده سلامت هشترود به 3 هکتار افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، تراب محمدی ظهر امروز در بازدید از پروژه جاده سلامت شهرستان هشترود، اظهار کرد: وسعت پیشین این منطقه که در باغات پایین‌دست شهرستان هشترود واقع شده، یک هکتار بود که طبق طرح جدید طول آن سه برابر می‌شود.

وی هدف از راه‌اندازی چنین جاده‌ای را ایجاد مسیر پیاده‌روی برای مردم بدون اجازه عبور و مرور خودرو عنوان کرد و گفت: ایجاد اشکال هندسی و پستی و بلندی بر روی زمین از جمله مشخصات و ویژگی‌های جاده سلامت خواهد بود.

محمدی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار طرح، نسبت به راه‌اندازی کارگاه، آلاچیق و سایبان‌های کوچک در این مکان اقدام خواهد کرد که این امر موجبات افزایش قیمت زمین‌های باغات پایین‌دست هشترود را فراهم می‌کند.

عضو شورای مشورتی گردشگری کشور همچنین خریداری این زمین را از شهرداری و سازمان آب و فاضلاب برای ایجاد پارک جنگلی هشترود در این منطقه بسیار موثر دانست و نسبت به افزایش گردشگران در این شهرستان پس از راه‌اندازی جاده سلامت اظهار امیدواری کرد.

شهرستان هشترود با داشتن هشت رود محلی جاری که سرچشمه آنها کوه سهند است، چشم‌اندازهای بی‌بدیل طبیعی، کوهستان سورمه‌لو و آثار تاریخی همچون قلعه ضحاک، انواع‌های گردشگری نظیر تفریحی، تاریخی، فرهنگی، طبیعت‌گردی، ژئوتوریسم و ورزش‌های آبی را داراست.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول