اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مازندران خبر داد

تعیین اعتبار 7 هزار میلیارد تومانی برای شهرک سلامت کشور

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و نمایشگاهی اتاق بازرگانی مازندران گفت:‌ در سال جاری 7 هزار میلیارد تومان برای شهرک گردشگری سلامت تعیین اعتبار شده که در جذب سهم مازندران، باید کوشا باشیم.

تعیین اعتبار 7 هزار میلیارد تومانی برای شهرک سلامت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن کاوه ظهر امروز در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و نمایشگاهی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران درباره ایجاد شهرک گردشگری سلامت، اظهار داشت: ‌فعالان حوزه گردشگری، آنگونه که باید با اتاق بازرگانی در ارتباط نیستند.

وی ادامه داد: سازمان‌های مختلف در سراسر ایران در زمینه گردشگری فعالیت می‌کنند و باید از این گروه‌ها دعوت کنیم که با اتاق بازرگانی وارد عمل شوند و مسائل آنان از طریق اتاق پیگیری شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی به عنوان شورای گفت‌وگوی سه قوا فعالیت می‌کند، افزود:‌ بسیاری از هتلداران و رستوران‌داران با این مسائل غریبه هستند که اتاق می‌تواند چنین اقداماتی داشته باشد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و نمایشگاهی اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد:‌ این موضوع نه تنها در مازندران بلکه در سراسر کشور به وضوح دیده می‌شود.

کاوه خاطرنشان کرد: مازندران با این همه نعمت خدادادی در زمینه مواهب گردشگری اعم از طبیعی، تاریخی و فرهنگی از استان‌های انگشت‌شمار است، اما از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.

وی ادامه داد:‌ از هزار میلیارد دلار درآمد گردشگری در دنیا، یک میلیارد دلار باید سهم مازندران باشد.

این مسئول با بیان اینکه در قانون برنامه پنجم توسعه به صراحت اعلام شده که حمایت دولت و سازمان گردشگری کشوری برای توسعه گردشگری مد نظر قرار گیرد، متذکر شد:‌ در سال جاری 7 هزار میلیارد تومان برای شهرک گردشگری سلامت تعیین اعتبار شده که در جذب سهم مازندران، باید کوشا باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول