اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تشکیلات و بهبود روش‌های شهرداری شیراز:

ارتقای سلامت اداری نیازمند عزم همگانی است

خبرگزاری فارس: مدیر تشکیلات و بهبود روش‌های شهرداری شیراز گفت: برای ارتقای سلامت اداری نیازمند عزم همگانی در مجموعه‌های مختلف هستیم.

ارتقای سلامت اداری نیازمند عزم همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، لیلا کاظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ارتقای سلامت اداری، شاهد عزم جدی در میان مسئولان مختلف شهرداری هستیم.

مدیر تشکیلات و بهبود روش‌های شهرداری شیراز، ابراز داشت: معتقد هستیم برای ارتقای سلامت نظام اداری علاوه بر همدلی مدیران و کارکنان داخل شهرداری به عزم همگانی در مجموعه‌های مختلف نیز نیازمند هستیم.

وی گفت: مردم نیز می‌توانند با پیشنهادهای خود گامی موثر برای ارتقای سلامت اداری و بهبود بهتر خدمات بردارند.

مدیر تشکیلات و بهبود روش‌های شهرداری شیراز اضافه کرد: برداشت‌های مختلف از آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها توسط همکاران می‌تواند زمینه‌ساز مشکلات مختلف در نظام اداری شود.

کاظمی تصریح کرد: در این راستا به دنبال افزایش آموزش‌ها برای جلوگیری از برداشت‌های مختلف از دستورالعمل‌های شهرداری هستیم تا قوانین به شکل منسجم در سازمان‌ها و مناطق مختلف اجرا شود.

وی با اشاره به اهمیت مشاغل حساس در شهرداری خاطرنشان کرد: مشاغل حساس از جمله پست‌هایی هستند، که می‌توانند سلامت نظام اداری را تحت تاثیر قرار دهند و در این راستا آموزش‌های مختلف و سخت‌گیری در اعطای این مشاغل در شهرداری شیراز صورت گرفته است.

کاظمی ادامه داد: ساختار شهرداری مربوط به سال 79 است و در حال حاضر با توجه به خدمات متنوع و گسترده‌تر نسبت به سال‌های قبل تغییر ساختار شهرداری بیشتر احساس می‌شود.

وی گفت: برای ارتقای سلامت اداری باید از تجربیات دیگر کلان‌شهرها و کشورهای مختلف استفاده کنیم تا بتوانیم از تجارب خوب دیگر شهرها برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان بهره ببریم.

در ادامه آذر صراطی، بازرس کارگروه ستاد ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز طی سخنانی گفت: در حال حاضر شاخص‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون شهرداری تدوین شده است تا براساس این شاخص‌ها اقدامات سازمان‌ها و مناطق مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: براساس این ارزیابی‌ها می‌توانیم، موفقیت سازمان‌ها و مناطق مختلف را بررسی کرده و همچنین فضای رقابتی بین کارکنان برای خدمات بهتر ایجاد کنیم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول