اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

ایستگاه سلامت سالمندان در دهدشت برقرار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: ایستگاه ورزشی سلامت سالمندان برای حفظ سلامت این قشر که ذخیره جامعه هستند در شهر دهدشت راه‌اندازی می‌شود ‌و فضای رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

ایستگاه سلامت سالمندان در دهدشت برقرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، سید ناصر رضایی صبح امروز در نشست با شورای بهداشت و سلامت این شهرستان اظهار داشت: طبق مصوبه شورای سلامت، ایستگاه ورزش سلامت سالمندان برای حفظ سلامت این قشر که ذخیره علمی و عملی جامعه هستند در شهر دهدشت راه‌اندازی می‌شود و فضای رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

رضایی با بیان اینکه سلامت و بهداشت از ارکان اساسی هر شهرستان و منطقه بوده، گفت: بهداشت و سلامت محیط نشان‌دهنده عملکرد جامع آن محیط است بنابراین مسئولان باید در ارائه هرچه بهتر عملکرد محیط گام بردارند.

این مسئول افزود: ارتقای جایگاه و فرهنگ شهرنشینی در دستور کار شهرداری‌ها قرار می‌گیرد و بر همین اساس بهداشت آب شرب باید جدی گرفته شود.

فرماندار کهگیلویه با بیان نقش موثر اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه پزشک خانواده متذکر شد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از طرح پزشک خانواده باعث اجرای دقیق و عدالت در اقتصاد و سلامت می‌شود.

وی هدایت صحیح روند درمان و ارتقای سطح بهداشت را از ویژگی‌های طرح پزشک خانواده دانست.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول