اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

ارتقای 4 رتبه‌ای بهزیستی آبادان در شورای سلامت غذایی

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بهزیستی آبادان در شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان با چهار پله صعود به امتیاز 62 رسیده است.

ارتقای 4 رتبه‌ای بهزیستی آبادان در شورای سلامت غذایی

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: بهزیستی آبادان با اجرای تمهیدات خاص و عملی کردن مصوبات شورای سلامت و امنیت مواد غذایی آبادان در جمع‌آوری معتادان متکدی از رتبه 58 به 62 ارتقا یافت.

وی ادامه داد: همکاری کادر اداری بهزیستی شهرستان در جمع‌آوری 39 معتاد متکدی و تحویل آنان به خانه بهبودی باعث این ارتقا رتبه در چارت کاری شورای سلامت فرمانداری آبادان شده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به معضلات اجتماعی که حضور این قشر بیمار در شهر ایجاد می‌کند، گفت: پرسه‌های شبانه‌روزی معتادان در شهر برای تکدی‌گری، علاوه بر افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی سبب انتقال بیماری‌های خاص در میان افراد جامعه می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: از نظر روانشناسی حضور معتادان متکدی در جامعه و ذهنیت منفی که بر روان شهروندان دارد ما را بر آن داشت که بر لزوم جمع‌آوری آنان پافشاری و مصوبه‌ای را در شورای سلامت برای این مهم اجرایی کنیم.

جعفری با اشاره به هزینه‌های درمانی هر فرد معتاد در خانه‌های بهبودی گفت: هزینه درمانی هر یک از این افراد 190 هزار تومان است که بهزیستی آبادان 50 هزار تومان و شهرداری منطقه نیز 140 هزار تومان آن را تقبل کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه مسئولان این دانشکده همه تلاش خود را به‌منظور ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان به کار بسته‌اند، اظهار کرد: امیدواریم با تعامل ارگان‌های مذکور بتوان در راستای حذف معضلات اجتماعی در جای جای این شهرستان گام‌های متعالی برداشت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول