اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی اردبیل:

چهره‌های قرآنی شمال‌غرب کشور در اردبیل تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: چهره‌های قرآنی شمال‌غرب کشور 26 تیرماه امسال مورد تکریم و تجلیل قرار می‌گیرند.

چهره‌های قرآنی شمال‌غرب کشور در اردبیل تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر عصر امروز در نشست با جمعی از مسئولان تشکل‌های قرآنی در اردبیل اظهار داشت: این برنامه در قالب یک همایش با شکوه در اردبیل برگزار می‌شود و قرار است از فعالان قرآنی استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، گیلان، زنجان و اردبیل در این مراسم تکریمی شایسته صورت گیرد.

وی سهم هر استان را از این مراسم تجلیل هشت نفر چهره قرآنی ارزشمند توصیف کرد و افزود: در این همایش جلیل‌القدر 40 نفر از پیشکسوتان و فعالان قرآنی مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.

صابر هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی را پاسداشت چهره‌های قرآنی و قدر دانستن کار و فعالیت آنها در حوزه تربیتی و ارزشی توصیف کرد و ادامه داد: سابقه تدریس مستمر قرآن و 25 سال سابقه و پرورش شاگرد مطرح در سراسر استان‌ها از شاخص‌هایی بوده که در انتخاب فعالان قرآنی مد نظر و ملاک کار قرار گرفته است.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی اردبیل تخصصی بودن جلسات آموزشی، تعداد شاگردان، میزان و محتوای تألیفات و کسب رتبه برتر در سطح بین‌المللی را از دیگر شاخص‌ها اعلام کرد که چهره پیشکسوت و برتر قرآنی را مشخص و روشن می‌کند.

وی تصریح کرد: در این برنامه ارزشی علاوه بر قرائت قرآن به شکل فردی و همخوانی، گروه تواشیح از شهر قم نیز اجرای برنامه کرده و از فعالان این حوزه به شایستگی تجلیل و تقدیر می‌شود.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل نیز از تأسیس و راه‌اندازی کانون‌های بانوان در مساجد استان اردبیل خبر داد.

نادر سقا خاطر نشان کرد: در بیشتر کانون‌های فرهنگی، هنری استان آقایان فعالیت می‌کنند و به همین دلیل مصمم شدیم کانون‌های تخصصی بانوان در مساجد استان را نیز راه‌اندازی کنیم.

وی به فعالیت محدود بانوان در کانون‌ها و در ساعاتی مشخص اشاره کرد و گفت: ‌برای فعالیت بانوان در کانون‌ها در نقاط مختلف شهر برنامه‌ریزی‌ها به نحوی صورت گرفته تا با کمترین مشکل این امر به شکل مطلوب صورت بگیرد.

سقا همچنین از برگزاری برنامه‌های آموزشی، تربیتی با موضوع عفاف و حجاب خبر داد و اضافه کرد: در کنار آموزش قرآن کریم برنامه‌هایی با محوریت حجاب و عفاف در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان تهیه شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول