اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

چهره‏های قرآنی شاگردپروری کنند/ اهل قرآن آموزه‏های وحی را در کردار خود نهادینه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: یک چهره قرآنی باید متخلص به اخلاص قرآنی بوده و توانایی شاگردپروری داشته باشد.

چهره‏های قرآنی شاگردپروری کنند/ اهل قرآن آموزه‏های وحی را در کردار خود نهادینه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام غلامرضا زاهدی افزود: داشتن معلومات و اطلاعات بالا از علوم و فنون قرآنی و دانش روز، فعال قرآنی را مبدل به یک شاخص و الگو خواهد کرد.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که ائمه معصوم(ع) فرموده‏اند انسان‏ها هم‌چون معادن طلا و مس ظرفیت‏های متفاوتی دارند و متناسب با این ظرفیت با کتاب الهی مأنوس شده و خود را به اخلاص قرآنی آراسته می‏کنند.

زاهدی اظهار داشت: چهره‏های منتسب به قرآن باید از زمینه‏های ابتدایی هم‌چون روخوانی و زیباخوانی حتی ترجمه و تفسیر عبور کرده و خود را هر چه بیش‌تر به اخلاص و صداقت و پاکی در گفتار و کردار آراسته کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر افزود: اهل قرآن باید عامل، حافظ و مروج آیات الهی بوده و در کنار خودسازی، آموزه‏های وحی را در گفتار و کردار خود نهادینه کند تا بتواند الگوی جامعه به ویژه نسل جوان باشد.

زاهدی خاطرنشان کرد: در این راستا، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان به عنوان عامل گسترش و ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی یک دوره مسابقه قرآنی در 10 رشته کتبی در سطح شهرستان‏های استان برگزار می‏کند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول