اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب جشنواره قرآنی شمسه صورت می‌گیرد

رقابت‌ چهره‌های برگزیده قرآنی در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از رقابت سه هزار و 700 نفر از چهره‌های قرآنی این منطقه در قالب جشنواره قرآنی شمسه خبر داد.

رقابت‌ چهره‌های برگزیده قرآنی در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حبیب‌الله غفوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه هزار و 700 نفر از چهره‌های قرآنی این منطقه در قالب جشنواره قرآنی شمسه در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با یکدیگر رقابت کردند.
وی افزود: از بین سه هزار و 700 نفر از چهره‌های قرآنی در سطح محلات 390 نفر به عنوان برگزیده در سطح منطقه به رقابت پرداختند و در مرحله نهایی 115 نفر با احتساب امتیازهای بالا برگزیده شدند.
غفوری با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش آقایان و خانم‌ها برگزار شد، خاطرنشان کرد: این جشنواره قرآنی در سه سطح محلی، منطقه‌ای و شهری و در بخش‌های قرائت، حفظ، ترتیل و اذان در مقطع‌های بزرگسال، دبیرستان، ابتدایی و خردسال برگزار شد و نفرات اول تا سوم آن برای ورود به مرحله مسابقات قرآنی سطح شهر تهران که در بهمن‌ماه برگزار می‌شود انتخاب شدند.
وی به حضور داوران برجسته‌ای همچون حسین تدرلو، حاج اکبر توپی و قاسم علیزاده اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره تعمیق مفاهیم قرآن، شناخت ظرفیت‌ها و استعدادهای قرآنی محلات بوده که با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.
این جشنواره در دو روز مجزا ویژه بانوان و آقایان در مرکز ری‌شناسی واقع در میدان مدرس، جنب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به همت اداره فرهنگی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.
گفتنی است موضوع قرآن و اخلاق «با ریز موضوعات همبستگی، دستگیری، همسایه‌داری، وفاداری، کاهش خشونت و امانتداری و موضوع قرآن و خانواده» با زیرمجموعه روابط و تعاملات، استعدادها و اعتقادات از جمله موضوعاتی بوده که در این جشنواره گنجانده شد.
انتهای پیام/و۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول