اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

ساختمان جدید موسسه دارالقرآن اهرم احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: ساختمان جدید موسسه دارالقران ابراهیم‌خلیل‌الله شهر اهرم با اهدا زمین و کمک‌های خیرین احداث می‌شود.

ساختمان جدید موسسه دارالقرآن اهرم احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، حجت‌الاسلام عیسی راستگو صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید موسسه دارالقرآن ابراهیم‌ خلیل‌الله شهر اهرم اظهار داشت: ساختمان جدید این موسسه در دو طبقه با زیربنای 400 مترمربع احداث می‌شود که به 250 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
راستگو افزود: زمین این ساختمان توسط میرشکاری اهدا شده و تاکنون با پیگیری حجت‌الاسلام حق‌شناس از روحانیون برجسته 65 میلیون تومان از کمک‌های خیرین برای احداث این ساختمان جمع‌آوری شده است.
وی عنوان کرد: این موسسه از زمان تاسیس تاثیر مثبتی در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی شهر اهرم به ویژه در بین جوانان داشته است.
راستگو ادامه داد: در حال حاضر قرآن‌آموزان این موسسه 15 جزء از قرآن کریم را حفظ کرده و با این روند در سال‌های آینده حدود 50 نفر در شهر اهرم حافظ کل قرآن کریم می‌شوند.
وی اضافه کرد: این موسسه به عنوان یک دانشگاه قرآنی فعالیت می‌کند که حافظان این موسسه گواهی آموزش عالی را دریافت می‌کنند.
امام جمعه اهرم با بیان اینکه وجود چنین موسسه‌های قرآنی در استان کم‌نظیر است متذکر شد: متولیان امور فرهنگی در استان باید با حمایت از موسسات فرهنگی تلاش کنند تا زمینه ترویج شعائر اسلامی در جامعه فراهم شود.
فرماندار تنگستان نیز ضمن ابراز رضایت از فعالیت این موسسه گفت: حمایت از فعالیت‌های فرهنگی رسالتی همگانی است که در این راستا تلاش می‌شود از موسسات و نهادهای فرهنگی در شهرستان حمایت ویژه شود.
عبدالرسول زارع همچنین اعلام کرد: به منظور تسریع در امر احداث ساختمان موسسه دارالقرآن ابراهیم‌ خلیل‌الله نیز تلاش می‌شود تا از محل اعتبارات فرهنگی مشارکت و همکاری‌های لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول