اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در سفر رئیس عقیدتی سیاسی ناجا؛

دارالقرآن پلیس استان سمنان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: دارالقرآن الکریم فرماندهی انتظامی استان سمنان در سفر رئیس عقیدتی سیاسی ناجا به این استان گشایش یافت.

دارالقرآن پلیس استان سمنان گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز حجت‏الاسلام بهرامی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کارکنان انتظامی استان سمنان دیدار کرد.
علاوه بر کلاس اخلاق با حضور حجت‏الاسلام بهرامی، گشایش دارالقرآن الکریم فرماندهی انتظامی استان، دیدار با نماینده ولی‏فقیه در استان و دیدار با یکی از خانواده‏های شهید نیروی انتظامی از دیگر برنامه‏های این سفر یک روزه بود.
این دومین سفر رئیس عقیدتی سیاسی ناجا به سمنان است که در حاشیه آن، دارالقرآن الکریم فرماندهی انتظامی استان سمنان افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، همچنین سرکشی و نظارت ستادی فرماندهی و شورای مدیران سپاه ناحیه شاهرود از حوزه مقاومت علی (ع) انجام شد.
در این جلسه، حسین ابوترابی یکی از فرماندهان در سخنانی با تشکر از فعالیت‏های فرماندهی و اعضای شورای حوزه مقاومت علی‏ ابن ‏ابیطالب گفت: با توجه به جمع‏بندی انجام شده، برنامه‌ها به خوبی پیش‌رفته و با همین روند و بهتر باید ادامه پیدا کند و گزارشات به موقع و دقیق ارسال شود و ثبت فعالیت‌های بسیجیان طبق گزارش پایگاه و به طور دقیق صورت پذیرد تا حقی از بسیجیان ضایع نشود.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اجرای نشست‌های سیاسی و روشن‏گری را مطالبه کرد و گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و حساسیت انتخابات باید توجه ویژه‌ای به تبیین حضور حداکثری داشت.
در ابتدای این جلسه، محمدمهدی اسماعیلی فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ‏ابن ‏ابیطالب در سخنانی با تاکید بر اجرای دقیق و منظم برنامه‌ها بر سرکشی و نظارت برنامه‌های پایگاه‌ها توسط حوزه تاکید کرد.
وی گفت: برنامه‌ اصلی پایگاه‌ها اجرای نظام صالحین است که امیدواریم بتوانیم با همکاری ناحیه و فرماندهان پایگاه‌ها این برنامه را به نحو مطلوبی اجرا کنیم.
در انتهای جلسه، شرکت‏کنندگان نظرات و پیشنهادات خود در اجرای بهتر برنامه‏ها را ارائه کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس؛ همچنین ایستگاه صلواتی به همت واحد پیشگام بسیج دانش‏آموزی امام خامنه‏ای حوزه مقاومت ایمان شاهرود برپا شد.
محسن یحیوی، فرمانده واحد مقاومت بسیج امام خامنه‏ای هدف از برپایی این ایستگاه صلواتی که در محل دبیرستان برگزار شد، را گرامیداشت دهه ولایت و امامت و سالروز حضور رهبر انقلاب در شهرستان شاهرود عنوان کرد.
وی افزود: به میمنت این ایام فرخنده به همت واحد مقاومت بسیج امام خامنه‏ای، ایستگاه صلواتی با توزیع عدسی گرم برپا شد و در کنار این ایستگاه نمایشگاهی از تصاویر رهبر انقلاب در موقع حضور در جمع مردم شهیدپرور شاهرود برپا شد.
فرمانده واحد مقاومت بسیج امام خامنه‏ای افزود: در کنار این برنامه‏ها مسابقه‏ای نیز در گرامیداشت این ایام با عنوان "نامه‏ای به امام" نیز برنامه‏ریزی شده است که دانش‏آموزان بسیجی نامه‏ها و درد دلهای خود را برای امام خامنه‏ای عزیز می‏نگارند و با جمع‏آوری این نامه‏‏ها و مطالعه آنها به بهترین دل‏نوشته نیز هدایایی اهدا خواهد شد و تمام نامه‏ها به دفتر مقام عظمای ولایت ارسال خواهد شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول