اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیرکل خانه کارگر؛

دارالقرآن خانه کارگر یزد افتتاح شد

خبرگزاری فارس، در مراسمی با حضور علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و جمعی از مسئولان شهرستان یزد، دارالقرآن خانه کارگر یزد افتتاح شد.

دارالقرآن خانه کارگر یزد افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علیرضا محجوب ظهر امروز در مراسم افتتاح این دارالقرآن با اشاره به دالعلم و درالعباده بودن یزد اظهار داشت: استان یزد در فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی همواره یکی از استان‌های موفق در سطح کشور بوده است که طی چند سال اخیر این حرکت با سرعت بیشتری به کار خود ادامه می‌دهد.
وی تاکید کرد: با این روند رو به رشد، مسئولان نیز باید هر چه بیشتر در زمینه گسترش علوم قرآنی و توسعه محافل و مراکز قرآنی به فعالیت بپردازند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گسترش برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی یکی از طرح‌های مهم خانه کارگر کشور است، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا پایان امسال حدود 50 هزار نفر از کارگران و خانواده‌های آنها زیر پوشش فعالیت‌های قرآنی قرار می‌گیرند.
محجوب، آموزش‌های قرآنی را موجب رشد دینی کارگران و زمینه افزایش بهره‌وری آنها دانست.
فرماندار یزد نیز در این مراسم از قرآن به عنوان کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب آسمانی که نقش هدایت جامعه بشری را دارد، یاد کرد و اظهار داشت: عزت و افتخار مسلمین، آیه‌های جاودانه قرآن است که باید ضمن تلاوت قرآن از تعالیم آسمانی آن درس گرفت تا از این طریق بتوان به سعادت دنیا و آخرت رسید.
عزیزالله سیفی تأسیس دارالقرآن خانه کارگر را خوب و مهم ارزیابی کرد و افزود: از این طریق می‌توان آینده و آینده‌سازان ایران اسلامی را بیمه کرد تا در مقابل تهدیدات و تهاجمات فرهنگی و نرم دشمن بتوانند کامل به مقابله بپردازند.
وی از همه کسانی که در گسترش و نشر قرآن‌آموزی در سطح استان و شهرستان فعالیت دارند تقدیر و تشکر کرد و از آنها خواست با روش‌های نوین و اصولی و تدبر در قرآن به فعالیت هر چه بیشتر در این زمینه بپردازند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول