اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دارالقرآن زنجان تاکید کرد

تحقق منویات رهبری از اولویت‌های‌ دارالقرآن زنجان است

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه دارالقرآن استان زنجان گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه‌های قرآنی از جمله اهداف و اولویت‌های موسسه دارالقرآن زنجان در سال جاری است.

تحقق منویات رهبری از اولویت‌های‌ دارالقرآن زنجان است

علی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جشن میلاد امام زمان (عج) در دارالقرآن زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش تجلیل از چهره‌های برتر فرهنگی استان زنجان در یازدهم تیرماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: متولی اصلی این برنامه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان است که موسسه دارالقرآن نیز در این راستا همکاری می‌کند.

رئیس موسسه دارالقرآن استان زنجان به برگزاری همایش بزرگداشت شهدای هفتم تیر اشاره کرد و افزود: این مراسم با شکوه و استقبال بسیار خوبی در دارالقرآن برگزار شد.

وی همچنین با بیان اینکه از 200 نفر از حافظان و قاریان برتر استان زنجان تجلیل و تکریم شده است، اضافه کرد: این برنامه در قالب همایش تجلیل از خادمان قرآنی در استان برگزار شد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه محور برنامه‌های سال جاری در موسسه دارالقرآن عمل به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران بر تربیت بیش از 10 میلیون نفر جوان حافظ قرآن تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جاری همه موسسات و مراکز قرآنی در سراسر کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند، تصریح کرد: برای طرح ملی حفظ قرآن اقدام شده است.

رئیس موسسه دارالقرآن استان زنجان با بیان اینکه در موسسه دارالقرآن زنجان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است، یادآور شد: تبلیغات بسیار خوبی انجام شده است که در حال حاضر بیش از 500 نفر برای حفظ قرآن نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه استقبال خانواده‌ها و جوانان از طرح حفظ قرآن بسیار خوب است و در حال حاضر نیز برای نام‌‌نویسی مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: حفظ جزء 30 در این طرح مورد نظر است.

اسماعیلی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری یک هزار نفر در استان زنجان حافظ قرآن شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول