اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

اهدای خون ورزشکاران گلستانی برای کمک به بیماران

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان جوانان و ورزشکاران گلستانی خون خود را برای کمک به بیماران اهدا می‎کنند.

اهدای خون ورزشکاران گلستانی برای کمک به بیماران

علی رحیمیان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: اهداء خون یک حرکت انسانی است و اهداکنندگان ایثارگرانه خون خود را در اختیار بیماران قرار می‎دهند.

وی با تاکید بر اینکه اهداء خون می‎تواند برای کسی که خون خود را نیز اهدا می‎کند فوائد بسیاری داشته باشد بیان کرد: مهمترین فایده اهدای خون، نجات زندگی و کسب رضایت الهی و از فوائد دیگر آن آگاهی از سلامت جسمانی است.

رحیمیان خاطر نشان کرد: به همین منظور اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان تصمیم گرفت با توجه به کمبود خون برای بیماران در ماه مبارک رمضان پایگاه‎ سیار انتقال خون استان را در ساختمان شماره (2) این نهاد مستقر کند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر اینکه این پایگاه از امروز ساعت 8 تا 13 در ساختمان شماره (2) ورزش و جوانان گلستان مستقر است ابراز داشت: همه جوانان و علاقمندان می‎توانند برای اهداء خون در این مکان برای تحقق این رسالت انسانی حضور به هم برسانند.

وی با بیان اینکه داشتن کارت ملی برای اهداء خون ضروری است افزود: اهداکنندگان علاوه بر انجام این کار خیر از آخرین وضعیت جسمانی خود مثل ضربان قلب، فشار خون، دمای بدن، تشخیص کم‌خونی و نوع گروه خونی و ... باخبر می‎شوند.

رحیمیان با اشاره به اینکه امروز خون و فرآورده‌های خونی یک نیاز است تصریح کرد: تشکل‎ها، هیئت‎های ورزشی و کارکنان ورزش و جوانان گلستان برای این کار خداپسندانه امروز در این مکان حضور پیدا می‎کنند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول