اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

کلنگ سالن ورزشی چند منظوره شوراب صغیر به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: کلنگ احداث سالن ورزشی چند منظوره شوراب صغیر امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری به زمین زده شد.

کلنگ سالن ورزشی چند منظوره شوراب صغیر به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی این سالن ورزشی، اظهار داشت: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت شش هکتار اهدایی از سوی مردم این منطقه است.

محمود شمسی‌پور افزود: این سالن در زمینی به مساحت یک هزار و 490 متر مربع در شوراب صغیر احداث می‌شود.

وی اعتبار مورد نیاز این پروژه را‌ 6 میلیارد ریال برشمرد و گفت: اعتبار مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.

شمسی‌پور بیان داشت: در سال جاری 375 میلیون تومان برای این پروژه تخصیص داده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ورزشکاران زیادی در منطقه شوراب صغیر وجود دارد، گفت: این سالن می‌تواند در مسیر ارتقای سطح ورزشی ورزشکاران این منطقه موثر باشد.

شمسی‌پور گفت: با افتتاح این سالن ورزشی و فراهم کردن بیشتر امکانات ورزشی در این منطقه در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم شاهد رشد و شکوفا شدن استعدادهای ورزشکاران این منطقه باشیم.

وی ادامه داد: امروزه هیچ کس حتی کسانی که فقط ورزش را به خاطر ورزش نه به خاطر اهداف قهرمانی در رقابت‌های رسمی انجام می‌دهند، نمی‌توانند منکر ارزش روش‌های علمی در بالا بردن سطح تکنیک، تاکتیک و به طور کلی کیفیت تیم‌ها در هر نوع ورزشی باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تأثیر ورزش و اثرات آن بر بدن انسان، گفت: تأثیر ورزش بر قلب و عروق، تقویت عضله قلب و سایر عضلات بدن، تسریع در جریان خون و انتقال بهتر اکسیژن به قسمت‌های مختلف بدن، پیشگیری از بروز بیماری فشار خون به دلیل کاهش کلسترول و باز شدن عروق، به دلیل تقویت عضله قلب و افزایش قدرت انقباضی آن، تعداد ضربان قلب در حالت استراحت در هر دقیقه کمتر شده و در مقابل، تأثیر ورزش بر دستگاه تنفس از مهم‌ترین این مزایا به‌شمار می‎رود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول