اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا:

احترام به پیشکسوتان از اصول ورزش است

خبرگزاری فارس: مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در آبادان گفت: احترام به پیشکسوتان و اخلاق‌مداری از اصول ورزش است که باید همواره مدنظر ورزشکاران قرار گیرد.

احترام به پیشکسوتان از اصول ورزش است

حسن سالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به مراسم "تجلیل از پیشکسوتان از دنیا رفته ورزش آبادان" اظهار کرد: خاطره بزرگانی چون "منوچهر سالیا" و "علی نکویی" که یادآور ورزش و اخلاق‌مداری در این شهر هستند باید گرامی داشته شود و در راستای تبیین اهداف متعالی آنها با اشاعه فرهنگ مطلوب ورزشی کوشید.

وی افزود: احترام به پیشکسوتان و اخلاق‌مداری از اصول ورزش است که در همه دوره‌ها جزو ارزش‌های ریشه‌ای محسوب می‌شود و باید مورد توجه ورزشکاران قرار گیرد.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در آبادان با اشاره به برگزاری دوره آموزش مربی‌گری B کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد: هیئت فوتبال آبادان علاوه بر فراهم آوردن امکانات مورد نیاز برای تدریس در دوره آموزش مربی‌گری B کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمینه را برای ادای احترام و معرفی پیشکسوتان به حاضران در این کلاس‌ها فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه آبادان در امر ورزش به‌ویژه فوتبال از قدمت بالا و سابقه بسیار درخشانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید با برگزاری برنامه‌هایی ویژه، پیشکسوتان را مورد احترام و تقدیر قرار داد و از تجربیات آنها برای پیشبرد اهداف متعالی ورزشی بهره برد.

سالمی با اشاره به مراسم روز گذشته "تجلیل از پیشکسوتان از دنیا رفته ورزش آبادان" عنوان کرد: روز گذشته کادر مدیریتی هیئت فوتبال آبادان و 20 شرکت کننده در کلاس آموزش مربیگری B کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در آرامستان، به پیشکسوتان از دنیا رفته این منطقه ادای احترام کردند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول