اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پیگیری مصوبات سفر دولت از اولویت‌های نمایندگان زنجان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران گفت: پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت از مهم‌ترین اولویت‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

پیگیری مصوبات سفر دولت از اولویت‌های نمایندگان زنجان است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: باید مصوبات سفرهای رئیس جمهور به استان زنجان عملیاتی و پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه باید سرعت عمل در طرح‌ها و پروژه‌های آغاز شده بیشتر شود، خاطرنشان کرد: پروژه‌ها و طرح‌هایی که هنوز عملیاتی نشده است را پیگیری می‌کنیم تا شرایط لازم برای اجرای آنها در استان فراهم شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه در زمینه تولید برق استان زنجان در شرایط خوبی قرار دارد، اضافه کرد: تولید برق در استان بیش از نیاز است و به شبکه‌های سراسری نیز کمک می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه احداث و بهره‌برداری از نیروگاه‌های برق در استان زنجان سبب پیشرفت و توسعه می‌شود، تصریح کرد: در زمینه احداث پالایشگاه در استان هنوز اقدام خاصی صورت نگرفته است و این طرح در حال حاضر در دست پیگیری است.

اسماعیلی با بیان اینکه احداث پالایشگاه در استان زنجان یکی از طرح‌های کلیدی و حساس محسوب می‌شود که باید عملیاتی شود، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرایط لازم برای حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این طرح فراهم می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با اجرایی‌شدن پروژه احداث پالایشگاه در استان زنجان بخشی از معضلات و مشکلات بیکاری در استان برطرف می‌شود، یادآور شد: احداث این پالایشگاه در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید گام بزرگی محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در زمینه گفته دولت که با توسعه پالایشگاه تبریز نیازی به احداث پالایشگاه در زنجان نیست، اظهار داشت: با پیگیری‌های لازم پالایشگاه در استان زنجان احداث می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول