اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حوزه استاندار زنجان تاکید کرد

تحقق 82 درصدی مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوزه استاندار زنجان گفت: مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار زنجان 82 درصد تحقق یافته است.

تحقق 82 درصدی مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدعلی شجاع‌حیدری ظهر امروز در جلسه شورای اداری مشترک استان زنجان و شهرستان ایجرود با اشاره به یک‏صد و سی و هشتمین سفر شهرستانی استاندار، اظهار داشت: از دور نخست سفر تا دور نهم در مجموع یک هزار 234 مصوبه داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه 82 درصد از مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار زنجان تاکنون محقق شده است، خاطرنشان کرد: تعداد جلسات مشترک شورای اداری استان 49 جلسه بوده است.

مدیر کل حوزه استاندار زنجان با بیان اینکه در دور دهم سفرهای شهرستانی 99 مصوبه به ثبت رسیده است، اضافه کرد: یک هزار و 333 مصوبه حاصل سفرهای شهرستانی استاندار زنجان به شمار می‏رود.

وی با اشاره به اینکه در 9 دور قبلی سفر 211 مصوبه در شهرستان ایجرود به تصویب رسیده است، ادامه داد: این مصوبات در مجموع یک ششم مصوبات استان زنجان محسوب می‏شود.

شجاع حیدری با بیان اینکه مصوبات جلسات و سفرهای شهرستانی استاندار به ویژه برای شهرستان ایجرود یک گام موثر برای پیشرفت و توسعه است، تصریح کرد: برای توسعه این شهرستان برنامه‏‌یزی شده است.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت تولید ظروف IML نیز در سخنانی گفت: با تامین شدن مواد اولیه مورد نیاز شرکت تولید ظروف IML نیازی به واردات این ظروف از سایر کشورها نیست.

علی کشاورز ظهر اظهار داشت: خط تولیدی این واحد به صورت رباتیک است که مدل آن نیز سال 2011 ایتالیا است.

وی با اشاره به اینکه ظروف IML از کشور ترکیه وارد استان زنجان می‏شود، خاطر نشان کرد: اگر مشکلات تامین مواد اولیه در استان برطرف شود می‏توانیم با تولید یک میلیون قطعه نیاز استان از ورود این ظروف از گمرک جلوگیری کنیم.

مدیر عامل شرکت تولید ظروف IML با بیان اینکه در حال حاضر شرکت تولیدی ظروف IML شهرستان ایجرود پنجمین واحد تولیدی این ظروف در کشور محسوب می‏شود، اضافه کرد: در حال حاضر این واحد برای 20 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه واحد تولیدی ظروف IML هیچ بدهی ندارد، ادامه داد: اگر مواد اولیه 200 تن باشد به مدت سه ماه در تولید محصول مشکلی وجود ندارد.

کشاورز با بیان اینکه سرمایه برای تامین مواد اولیه 400 میلیون تومان برآورد شده است، تصریح کرد: با برنامه‏‌یزی‏های صورت گرفته درصدد توسعه این واحد و افزایش ظرفیت هستیم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول