اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

سرمایه‌گذاری 19 میلیارد تومانی برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر از سرمایه‌گذاری 19 میلیارد تومانی در کوثر برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به این شهرستان خبر داد.

سرمایه‌گذاری 19 میلیارد تومانی برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعد‌الله رئیس ساداتی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور در کوثر اظهار داشت:‌ 91 درصد مصوبات دور اول و دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان کوثر عملیاتی شده و اجرای 9 درصد باقیمانده نیز در دستور کار و پیگیری جدی است.

وی با اعلام اینکه تکمیل سد گیوی به عنوان مهمترین خواسته مردم در سفر سوم و چهارم رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد تکمیل این سد به توسعه حقیقی منطقه و اشتغالزایی بیشتر کمک خواهد کرد که امیدواریم تا نیمه اول سال آینده این پروژه به همراه پایاب آن به بهره‌برداری کامل برسد.

فرماندار شهرستان کوثر به اجرایی شدن 70 درصدی مصوبات سفر سوم اشاره کرد و گفت: 40 مصوبه این سفر نیز با 3.2 میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسیده و مراحل اجرایی آن انجام شده است.

رئیس ساداتی با اعلام اینکه در سایه سفرهای استانی دولت عدالت محور و دولت احمدی‌نژاد فاصله طبقاتی از بین رفته و بستر پیشرفت واقعی و همه جانبه مهیا شده است، یادآور شد: با تشکیل جلسات شهرستانی و استانی و با توجه به نیاز شهرستان پروژه‌های این سفر به زودی تکمیل خواهد شد و همه از آثار و برکات آن بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول گفت: این سفرها به تحکیم رابطه نظام با مردم به عنوان آثار پر خیر و برکت نظام اسلامی کمک کرده و بار دیگر وثوق و اعتماد مردم به نظام افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با یادآوری اینکه احداث 11 باب مدرسه شبانه‌روزی با 2 هزار میلیون ریال، چهار باب آموزشکده فنی و حرفه‌ای با 5 هزار میلیون ریال و تحویل 38 دستگاه مینی‌بوس برای سرویس دانش‌آموزان مناطق محروم از مصوبات سفر اول بوده است، اظهار داشت:‌ اغلب این مصوبات به ثمر نشسته است.

احمد محمود‌زاده اختصاص 16 میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی و تخریب مدارس غیر‌استاندارد، یک میلیارد تومان برای اجرای طرح رفع معضل بی‌سوادی، 2 میلیارد تومان برای تکمیل اردوگاه دانش‌آموزی مقدس اردبیلی و 3 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی را از جمله مصوبات سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان برشمرد.

وی تصریح کرد:‌ قرار است در قالب مصوبات سوم هشت استخر در شهرهای فاقد استخر استان راه‌اندازی شود تا در آموزش شنا برای دانش‌آموزان موانع و مشکلات برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از احداث 52 سالن ورزشی در جوار مدارس و 300 نماز‌خانه در فضای مدرسه را از دیگر مصوبات سفر سوم اعلام کرد و گفت: 45 میلیارد ریال برای تکمیل 10 مدرسه شبانه‌روزی و همچنین استاندارد‌سازی سیستم گرمایشی 250 کلاس درس از دیگر مصوباتی بوده که پیگیر اجرای آنها بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود‌زاده در پایان سخنان خود اظهار داشت: در حوزه آموزش و پرورش اکثر مصوبات سفرهای چهارگانه رئیس جمهور به استان تحقق عینی پیدا کره و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول