اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهاباد:

مصوبات سفر سوم هیئت دولت به یزد در بهاباد بدون پیشرفت است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهاباد گفت: مصوبات سفر سوم هیئت دولت به استان یزد در شهرستان بهاباد هیچ پیشرفتی تاکنون نداشته است.

مصوبات سفر سوم هیئت دولت به یزد در بهاباد بدون پیشرفت است

محمدرضا هدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور 80 درصد، دور دوم 70 درصد و دور سوم بدون پیشرفت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سه سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان یزد، در مجموع 41 طرح تصویب شد که سهم سفر اول و دوم هر کدام 11 مصوبه و سهم سفر سوم 19 مصوبه برای بهاباد بوده است.

هدایی ادامه داد: در دور اول سفرها در زمینه توسعه فضاهای ورزشی روستایی 40 درصد کار انجام شد که با تصویب بقیه اعتبارات در سال جاری، تکمیل این پروژه‌ها دوباره در دستور کار قرار گرفته و آغاز خواهد شد.

فرماندار بهاباد، گازرسانی به بهاباد را نیز از مصوبات دور اول سفرهای استانی در این شهرستان ذکر کرد و یادآور شد: مراحل اجرایی گازرسانی به شهرستان بافق آغاز شده و پیگیری برای شروع گازرسانی به بهاباد نیز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: طرح انتقال آب زاینده‌رود به بهاباد نیز از دیگر مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان یزد در سال 1385 است که فاز اول آن به پایان رسیده و فاز دوم و سوم آن نیز در حال انجام است و تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

هدایی افزود: ‌مصوبات مربوط به مقاوم‌سازی مسکن روستایی، مطالعه و اجرای عملیات آبخیزداری، اجرای بند خاکی و پخش سیلاب دماغه چماقی در شهرستان نیز با 100 درصد پیشرفت به بهره‌برداری رسیده و تامین اعتبار راه بهاباد به دربند - نایبند و صدور مجوز ماده 32 نیز انجام گرفته است که مرحله آسفالت آن در سال جاری آغاز خواهد شد.

فرماندار بهاباد در مورد وضعیت مصوبات دور دوم سفرهای استانی در شهرستان بهاباد نیز اظهار داشت: ساماندهی گلزار شهدای بهاباد با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، پایگاه اورژانس امداد جاده‌ای با پیشرفت 50 درصد، اجرای عملیات سنگ‌چینی و خشکه‌چینی سیل‌بندهای شهرستان با 70 درصد پیشرفت، ارتقا و مطالعه راه بهاباد به بافق به راه اصلی با 30 درصد پیشرفت، کمک به تکمیل و تجهیز ایستگاه آتش نشانی بهاباد و تکمیل و تجهیز کتابخانه‌های عمومی خیرساز کتابخانه عطائی با 100 درصد پیشرفت کار، همچنین احداث و تکمیل دیوار ساحلی شهر و روستا، تجهیز ستاد حوادث و سوانح غیر مترقبه و لایروبی و مرمت قنوات شهرستان با 100 درصد پیشرفت،‌ از مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در شهرستان بهاباد بوده است.

وی بیان کرد: سالن ورزشی آموزش و پرورش و احداث واحد مجتمع اداری بهاباد از مصوبات دور دوم بود که تاکنون هیچ‌گونه پیشرفتی نداشته است.

فرماندار بهاباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 19 مصوبه دور سوم سفرهای استانی در این شهرستان، عنوان کرد: تاکنون هیچ ابلاغیه‌ای برای پیگیری و اجرایی شدن این مصوبات به فرمانداری صادر نشده است.

هدایی مصوبات اجرایی شده دور اول را دارای 80 درصد و دور دوم را دارای 70 درصد و دور سوم را بدون پیشرفت اعلام کرد.بهاباد از شهرستان‌های تازه تاسیس استان یزد است و پیش از این یکی از شهرهای شهرستان بافق به شمار می‌رفت.از حدود دو سال پیش این شهر به شهرستان تبدیل شده اما همچنان در محرومیت به سر می‌برد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول