اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دولت دهم

مصوبات سفرهای رئیس جمهور در نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: تا پایان دولت دهم مصوبات سفرهای رئیس جمهور در نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد.

مصوبات سفرهای رئیس جمهور در نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند اظهار داشت: از آن جایی که از شعارهای دولت‌ عدالت‌محور تخصیص اعتبارات به همه مناطق در کشور به ویژه مناطق محروم است لذا همه مصوبات سفرهای هیئت دولت به نهاوند به ویژه مصوبات پروژه‌های سفر سوم باید به بهره‌برداری برسند تا کام مردم از خدمات نظام و دولت عدالت‌محور شیرین شود.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای پروژه‌های عمرانی دستگاه‌ها از مدیران ادارات خواست پروژه‌هایی که بیش از سه سال به طول می‌انجامد را جزو مراحل کلنگ‌زنی و آغاز قرار ندهند زیرا بر اساس مصوبه دولت نباید هیچ پروژه‌ای بیش از سه سال زمان ساخت آن ادامه پیدا کند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان افزود: این کمیته برای تحقق اهداف چشم‌انداز توسعه و سند 20 ساله و همچنین سند آمایش سرزمین در استان انجام می‌شود و اعتبارات آنها به صورت سال به سال اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اجرای بیش از صدها پروژه عمرانی در حوزه شهرستان نهاوند، اولویت تخصیص اعتبار در سال 91 را با پروژه‌های نیمه‌تمام خواند و گفت: همچنین برای شروع پروژه‌های جدید توسط دستگاه‌ها باید اولویت را مورد نظر قرار دهند.

زارعی‌کوشا از تخصیص اعتبار در جلسات آینده در فصل‌های 20‌گانه بهداشت، فرهنگ و هنر، ارتباطات و فناوری، انرژی، حمل و نقل، صنعت و معدن، محیط زیست، منابع طبیعی، تربیت بدنی، بازرگانی و تعاون، تأمین اجتماعی، کشاورزی، مسکن و عمران شهری و روستایی خبر داد و گفت: بهره‌مندی از نظرات مطلوب و اثرگذار کارشناسان در تأمین اعتبار برای پروژه‌های هر دستگاهی ضروری است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول