اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

مصوبات سفرهای شهرستانی نقشه راه توسعه گیلان است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان محرومیت‌زدایی مناطق کمتر توسعه یافته را اولویت سفرهای شهرستانی دانست و گفت: مصوبات این سفرها نقشه راه توسعه گیلان است.

مصوبات سفرهای شهرستانی نقشه راه توسعه گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، مهدی سعادتی صبح امروز در دومین سفر شهرستانی خود با حضور در گلزار شهدای این شهرستان نسبت به مقام والای شهیدان املش ادای احترام کرد.

وی با تبریک ولادت امام حسین (ع) هدف اصلی این سفرها را تحقق منویات امام راحل، رهبری و رئیس جمهوری برای ارتباط چهره به چهره با مردم عنوان کرد.

مقام عالی دولت در گیلان، محرومیت‌زدایی مناطق کمتر توسعه یافته را اولویت سفرهای شهرستانی نامید و افزود: نمایندگانی به صورت مستقیم در این سفر با مردم ارتباط برقرار می‌کنند.

وی، با اشاره به بازدید یک‌روزه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از نقاط مختلف املش، اذعان کرد: در بازدیدها موضوع‌های فرهنگی، گازرسانی، آبرسانی و... بررسی می‌شود.

سعادتی، مصوبات سفرهای شهرستانی را نقشه راه توسعه استان دانست و گفت: موانع باید از میان برداشته شود و در این سفر یک‌روزه هشت کارگروه تشکیل می‌شود.

وی، با تاکید بر سرمایه‌گذاری، ایجاد اشتغال، توسعه کشاورزی و صنعت خاطرنشان کرد: گیلان 13 بخش کمتر توسعه یافته دارد و مسایل و مشکلات املش طبق اولویت‌بندی انجام می‌شود.

به گزارش فارس، استاندار گیلان امروز در دومین سفر شهرستانی خود به املش از نزدیک مسایل و مشکلات مردم املش را مورد بررسی قرار می‌دهد و هر یک از معاونان وی با حضور در مناطق مختلف املش برای برطرف کردن مشکلات با مردم دیدار می‌‌کنند.

سعادتی امشب در جلسه شورای اداری استان در املش نتایج این سفر را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول