اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل برنامه‌ و بودجه استانداری اردبیل:

اولویت توزیع اعتبارات اردبیل توجه به مناطق محروم و مصوبات سفر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل برنامه‌ و بودجه استانداری اردبیل گفت: اولویت امسال توزیع اعتبارات استانی در شهرهای مختلف توجه جدی به مناطق محروم، روستایی و همچنین اجرای مصوبات سفر هیئت دولت است.

اولویت توزیع اعتبارات اردبیل توجه به مناطق محروم و مصوبات سفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا شایقی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی اردبیل اظهار داشت: با ابلاغ بودجه امسال توزیع اعتبارات با شاخص‌های سال گذشته در 16 محور انجام شده و امیدواریم با توجه به تاکید استاندار اردبیل در فاصله 13 روزه تا پایان خردادماه با برگزاری جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها توزیع اعتبارات عادلانه و واقع‌بینانه انجام شود.

وی با یادآوری این‌که در این توزیع ضریب شهرستان‌ها از ضریب 21 اردبیل گرفته تا ضریب سه شهر سرعین به دقت مد نظر قرار گرفته و براساس آن توزیع اعتبارات انجام شده است، تصریح کرد: در کنار این اعتبارات اولویت دیگری نیز با عنوان آسفالت راه‌های روستایی، شاخص توسعه‌یافتگی روستا و آب شرب در این مناطق مد نظر قرار گرفته به طوری که ما با اولویت قرار دادن روستاهای بالای 50 خانوار بی‌بهره از راه مناسب و همچنین روستاهای بالای 20 خانوار بدون بهره‌برداری مطلوب از آب شرب مد نظر و ملاک کار بوده و در توزیع اعتبارات این شاخص‌ها را لحاظ کردیم.

شایقی به برخی از الزامات بودجه سال 91 نظر یک درصد پایگاه‌های مقاومت، هشت درصد عمران روستایی، ساخت مساجد، کتابخانه‌ها، آب و راه روستایی را یادآور شد و خاطر نشان کرد: کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها با لحاظ کردن این الزامات تصمیم‌گیری کرده و با توجه به اولویت‌های تصویب شده اجرای برنامه‌ها را در اولویت قرار داده است.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: در این اولویت انتظار می‌رود با توجه به بخش‌ها و فصول مختلف اعتبارات پیشنهادات و پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: با یک دیدگاه فرابخشی از فرمانداران انتظار داریم سهم عادلانه حوزه‌های مختلف مد نظر قرار گیرد تا یک حرکت رو به جلو و پیشرفت قابل قبول را شاهد باشیم.

به گزارش فارس، مدیرکل برنامه‌ و بودجه استانداری اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: با تاکید استاندار اردبیل قرار شده است بحث راه و آب شرب روستایی بیش از سایر الزامات در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم یک حرکت مثبت و سازنده را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول