اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سمنان:

پیگیری مصوبات سفرهای دولت و رهبری در اولویت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و سرپرست فرمانداری سمنان گفت: پی‌گیری مصوبات سفرهای هیئت دولت و رهبری به سمنان و نظارت بر عملکرد ادارات در اولویت است.

پیگیری مصوبات سفرهای دولت و رهبری در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین صبح امروز در نخستین جلسه شورای معاونان و بخشداران شهرستان سمنان اظهار کرد: رضایت عمومی مردم پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‏های دولت خدمتگزار و مردمی را اولویت کاری خود عنوان کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و سرپرست فرمانداری سمنان ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله همتیان فرماندار سابق سمنان، برای وی در سمت جدید به عنوان معاون توسعه منابع انسانی استانداری سمنان آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

سعدالدین تصریح کرد: ایجاد نشاط اجتماعی و انگیزه برای کارکنان ادارات شهرستان سمنان عامل ارائه خدمات بهتر و ایجاد رضایتمندی برای ارباب‌رجوع است.

وی از معاونان خود و بخشداران خواست تا با تدوین برنامه عملیاتی در حوزه‏های کاری خود در سال 91 براساس برنامه، حرکت و سیاست‏های کاری خود را از ابتدای سال تعیین کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و سرپرست فرمانداری سمنان پی‌گیری مصوبات سه سفر هیئت دولت و سفر مقام معظم رهبری به سمنان و نظارت بر عملکرد ادارات این شهرستان را اولویت کاری خود دانست.

سعدالدین تصریح کرد: با هم‌دلی، تعاون و هم‏فکری در بدنه دولت در حوزه شهرستان سمنان تمام همت و ظرفیت موجود را به کار بسته‏ایم تا بتوانیم خدمتی هر چند کوچک به مردم شریف این شهرستان ارائه دهیم.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول