اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم:

مصوبات سفر استاندار پیشرفت مطلوبی نداشته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: مصوبات سفر استاندار به بخش کهک از پیشرفت خوبی برخوردار نیست.

مصوبات سفر استاندار پیشرفت مطلوبی نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، علی قاسمی‌ورجانی در جلسه شورای استان که به منظور پیگیری مصوبات سفرهای اول و دوم استاندار به بخش‌ها و شهرهای تابعه استان تشکیل شد اظهار کرد: مصوبات استاندار در بخش کهک پیشرفت خوبی نداشته و بعضی از پروژه‌هایی که زمان اجرای آنها به پایان رسیده، حتی عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

وی در ادامه در خصوص پروژه‌های مصوب مربوط به سازمان راه و شهرسازی افزود: در سفرهای اول و دوم استاندار به بخش کهک حدود 15 مصوبه در ارتباط با سازمان راه و شهرسازی به تصویب رسید که تعدادی از آنها که در سفر اول عملیاتی نشده بود در سفر دوم تکرار شده که آمار گویای همه چیز در این خصوص است.

نماینده شورای اسلامی بخش کهک در شورای اسلامی استان در ادامه با تشریح مصوبات سفر‌های استاندار خاطر نشان کرد: در خصوص ایمن‌سازی محور‌های روستاهای بخش به ویژه اصلاح نقاط حادثه‌خیز و خط‌کشی و نصب تابلوها و علائم ایمنی در محور وشنوه، فقط خط‌کشی و نصب تابلوها انجام شده و هیچ اقدامی برای رفع نقاط حادثه‌خیز انجام نشده است.

وی در خصوص تکمیل جاده پردیسان- ورجان و روشنایی میدان ورجان و پیچ‌های اطراف آن گفت: این جاده به صورت کاملا غیر کارشناسی و باریک احداث شده که همواره در آن شاهد حوادث مرگبار هستیم.

قاسمی‌ورجانی تصریح کرد: در خصوص روشنایی جاده پردیسان - ورجان نیز تنها روشنایی میدان ورودی ورجان انجام شده و برای اصلاح پیچ‌های اطراف آن هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: یکی از نقاط بسیار حادثه‌خیز جاده‌های بخش کهک ورودی روستای خورآباد است که در این منطقه نیز هر چند روز یکبار حوادث دلخراشی به وقوع می‌پیوندد که اعتراض شدید اهالی این روستا را به‌دنبال داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم در خصوص احداث راه کرمجگان به امامزاده نور علی اظهار داشت: تنها زیرسازی این مسیر انجام شده اما آسفالت و مراحل دیگر نیمه تمام است.

وی افزود: بهسازی و آسفالت راه روستایی ونارچ، مرمت موضعی و روکش آسفالت جاده ونارچ، بهسازی و آسفالت راه روستایی وشنوه، بهسازی و آسفالت راه کهک - سیرو از جمله مصوبات این بخش است که تاکنون انجام نشده است.

قاسمی‌ورجانی همچنین در خصوص طرح‌ هادی روستاهای ویریچ و خاوه گفت: متأسفانه با وجود اینکه حدود 20 جلسه در این خصوص برگزار شده اما تاکنون مشکلات مربوط به کاربری‌ها و مباحث توسعه روستایی در طرح ‌هادی این روستاها حل نشده است.

وی افزود: مطالعه راه روستایی امامزاده اسماعیل و تهیه طرح جامع، تفصیلی و نقشه شهر کهک از جمله مصوباتی است که انجام شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول