اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

مصوبات سفرهای دولت به کرمان به طور کامل اجرایی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان کرمان به طور کامل اجرایی شود.

مصوبات سفرهای دولت به کرمان به طور کامل اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با اولویت‌بندی طرح‌ها، زمینه رفاه اجتماعی را برای مردم فراهم کنند.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغالزا باید در اولویت برنامه‌ها برای حل مشکلات شهرستان عنبرآباد قرار گیرد.

عارفی تصریح کرد: ظرفیت‌های فراوانی در این شهرستان از جمله ایجاد طرح پرورش ماهی گرمابی و سردابی در سطح 12 هزار هکتار وجود دارد.

وی بیان داشت: به بخش گردشگری با وجود آبشار درین به عنوان مرتفع‌ترین آبشار خاورمیانه باید توجه ویژه‌ای صورت گیرد تا بتوانیم گردشگران زیادی را به این مناطق جذب کنیم.

عارفی عنوان کرد: همچنین توجه به بخش صنعت و معدن با وجود معادن غنی مس عنبرآباد می‌تواند در پیشرفت این شهرستان نقش مهمی ایفا کند و اشتغالزایی فراوانی را موجب شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مصوبات سفر هیئت دولت به استان کرمان به طور کامل اجرایی شود.

عارفی بیان کرد: تمام مسئولان باید از همه ظرفیت‌های شهرستان عنبرآباد استفاده کرده و در راستای آشنایی مسئولان استانی و کشوری تمام تلاش خود را انجام دهند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول