اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

5 مصوبه با 16 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: 5 مصوبه با 11 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رهبری ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

5 مصوبه با 16 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رهبری است

 حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به سفر پر و خیر برکت مقام معظم رهبری در 20 مهر به استان کرمانشاه اظهار کرد: تجهیز 100 کانون فرهنگی مساجد در سطح استان با اعتباری بیش از 200 میلیون تومان از برکات سفر رهبری است.

آفتابی با بیان اینکه 5 مصوبه در سفر رهبری ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصویب شده ادامه داد: 4 مجتمع فرهنگی هنری با اعتبار 7 میلیارد تومان و یک نگارخانه تخصصی با اعتبار 9 میلیارد تومان 5 مصوبه سفر رهبری بوده است.

وی تصریح کرد: برای سال 91 به هر کدام از 4 مجتمع مذکور و همچنین نگارخانه تخصصی اعتباراتی اختصاص داده شده است.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: مقدمات واگذاری زمین در گواوور، بیستون، سرپل‌ذهاب و کرمانشاه انجام شده است.

وی با اشاره به آغاز ساخت 10 کتابخانه روستایی خاطرنشان کرد: تهیه زمین‌ها در حال بررسی است و در این زمینه با شهرداری، اداره‌کل راه و شهرسازی و فرمانداری‌ها تعامل خوبی ایجاد شده است و امسال کار ساخت این کتابخانه‌ها شروع خواهد شد.

آفتابی تکمیل کتابخانه امیرکبیر، کتابخانه مرکزی و همچنین کتابخانه جعفرآباد از مصوبات سفر پربرکت رهبری دانست و اظهار کرد: زمین این پروژه‌ها تملیک شده است و  مقدمات ساخت کتابخانه شهرستان اسلام‌آباد‌غرب در حال انجام است.

وی افزود: این مصوبات از کمیسیون 215 گذشته و در بودجه سالانه گنجانده شده است و این اعتبارات هرسال در مسیر خودش می‌آید.

آفتابی با بیان اینکه جشنواره سفر مقام معظم رهبری در مهرماه برگزار می‌شود ادامه داد: خاطرات، تصاویر و ... شرکت‌کنندگان مورد داوری قرار خواهد گرفت.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به دیگر اقدامات مهم دیگری که در حال انجام است گفت: چاپ کتاب " مهمان مهر " با موضوع سخنان رهبری فرزانه انقلاب، تصاویر و موضوعات مربوط به سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه خواهد بود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول