اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

مصوبات سفر رئیس جمهور باید به سرعت جمع‌بندی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مصوبات بر زمین مانده سفر رئیس جمهور باید به سرعت جمع‌بندی شود.

مصوبات سفر رئیس جمهور باید به سرعت جمع‌بندی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در نشست مشورتی اعضای کار گروه آموزش و پرورش اردبیل در خصوص مصوبات چهار سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به استان اردبیل در حوزه آموزش و پرورش اظهار داشت: یکی از مصوبات مربوط به تکمیل اردوگاه مقدس اردبیلی بوده که تنها سه درصد این مصوبه عملیاتی شده در حالی که در یک سال باقی مانده اجرای 97 درصد کار بر زمین مانده حرکتی سخت و سنگین است.

وی به مناسب بودن فضای این اردوگاه و ضرورت تکمیل آن اشاره کرد و افزود: از هشت استخر شنای مصوب در سفر دو مورد در شهرهای پارس‌آباد و مشگین‌شهر آغاز شده و ضرورت دارد با تامین اعتبار استانی و ملی در سایر شهرستان‌ها نیز این استخر شنا تاسیس و راه‌اندازی شود.

این مسئول بیان داشت: از 54 سالن ورزشی مصوب سفر نیز 24 مورد در حال اجراست در حالی که برای عملیاتی شدن مابقی سالن‌های ورزشی به تامین اعتبار استانی و ملی نیاز داریم که در این زمینه وزیر آموزش و پرورش  قول مساعد در تامین این فضاها داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در مورد احداث نمازخانه به تعداد 300 باب گفت: 67 باب از این نمازخانه‌ها در حال اجراست که قرار شده با تامین اعتبار 2 میلیارد تومانی وزارتخانه و تامین مابقی اعتبارات از محل بودجه استانی نمازخانه‌های مصوب با تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز تا پایان امسال تکمیل و راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمودزاده در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: برای استقرار نظام آموزشی جدید به ویژه راه‌اندازی پایه ششم ابتدایی از مهر ماه امسال 821 کلاس درس  با شش درصد افزایش نیاز است که از این تعداد 676 کلاس درس با مدیریت منابع و فضای بلا استفاده و تغییرات جزئی در فضاهای آموزشی موجود تامین شده ولی مابقی در دست برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول