اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

شرایط لازم برای حضور سرمایه‏‌گذار در زنجان فراهم شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید شرایط لازم برای حضور سرمایه‏‌گذار بخش خصوصی در استان زنجان فراهم شود.

شرایط لازم برای حضور سرمایه‏‌گذار در زنجان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی عصر امروز در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‏‌های صنعتی استان زنجان، اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی یکی از بزرگ‏ترین توفیقات الهی است که نصیب ملت ایران شده است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با حمایت و پشتیبانی مردم حکومت دینی را در کشور تشکیل داده‏‌اند، خاطرنشان کرد: ایشان با همراهی مردم حکومت 2 هزار و 500 ساله طاغوت را سرنگون کردند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه هزینه‏‌ها را در طول 33 سال تشکیل حکومت اسلامی در کشور پرداخته‏‌اند، اضافه کرد: مردم بر خلاف میل دشمنان و فشارهای آنها در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و مقابله کردند.

وی به پیشرفت‏‌های شگفت‏‌انگیز و معجزه‏‌آسا در عرصه‏‌های مختلف اشاره کرد و افزود: هدف دشمن از تحریم و فشار شدید اقتصادی علیه کشور زمین‏‌گیر کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی ایران را در سخت‏‌ترین تحریم‏‌ها و فشارها قرار می‏‌دهند تا مردم تسلیم اهداف آنها شوند، ادامه داد: آنها برای تسلیم ملت‏‌ها از ضد بشری‏‌ترین امکانات نیز استفاده می‏‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان آزادی و دفاع از حقوق بشر را بر اساس منافع خود تعریف می‏‌کنند، ادامه داد: انسانیت و آزادی برای آنها معنی ندارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید شرایط لازم برای حضور سرمایه‏‌گذاران را در استان زنجان فراهم کنند، تصریح کرد: وضعیت کنونی سرمایه‏‌گذاری در شأن استان زنجان نیست.

وی با اشاره به اینکه باید امکانات به صورت عادلانه در مناطق مختلف استان زنجان توزیع شود، خاطر نشان کرد: شرایط کنونی را با برنامه‏‌ریزی‏‌های صحیح باید تغییر داد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول