اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل اتاق تعاون مرکزی:

چالش‌های سرمایه‌گذاری در یزد توسط اتاق تعاون قابل رفع است

خبرگزاری فارس: دبیرکل اتاق تعاون مرکزی گفت: یزد ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه صنعت و معدن دارد اما با چالش‌هایی در زمینه سرمایه‌گذاری نیز مواجه است که این چالش‌ها توسط اتاق تعاون قابل رفع است.

چالش‌های سرمایه‌گذاری در یزد توسط اتاق تعاون قابل رفع است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، داریوش پاک‌بین ظهر امروز در همایش توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش تعاون در استان یزد اظهار داشت: ICL سال 2012 را سال تعاون نامیده و از همه کشورها خواسته در این راه گام بردارند.

وی افزود: اتاق تعاون جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو فعال این اتحادیه تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ اسلامی تعاون در کشور و عرصه بین‌المللی کرده است.

پاک‌بین با اشاره به جایگاه استان یزد در زمینه تعاون عنوان کرد: وجود معادن مختلف، برخورداری از انرژی  خورشیدی، بهره‌مندی از معرفت مذهبی و دینی می‌تواند به پیشرفت استان یزد کمک کند اما با این حال استان یزد با چالش‌هایی در زمینه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه مواجه است که اتاق تعاون استان یزد به عنوان یک تشکل مهم و تاثیرگذار می‌تواند این چالش‌ها را از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: با ورود و حضور هزاران توریست و گردشگر در طول سال به استان یزد نیز می‌توان در راستای حل مشکلات صنعت و تعاون استان یزد گام برداشت.

پاک‌بین با اشاره به وجود شن‌های روان و خشکسالی در استان یزد اظهار داشت: حتی از این بخش نیز می‌توان بهره برد و تعاونی بیابان‌زدایی در یزد تاسیس کرد تا به صورت همسو از گسترش بیابان و پیشروی به سوی زمین‌های زراعی جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: همچنین به مردم استان یزد پیشنهاد می‌کنم تعاونی‌های دانش‌بنیان تاسیس کنند و از انرژی خورشیدی به عنوان یک مزیت استفاده کنند.

پاک‌بین خاطرنشان کرد: بخش تعاون در حال توسعه است و اتاق تعاون می‌تواند با راه‌اندازی شهر مجازی تعاون مانند شرکت پیشگامان اقدام کند.

وی از مسئولان استان یزد به ویژه استاندار خواست: شرایط حضور بخش تعاون را در همه عرصه‌های تولید، توزیع، خدمات و ... در استان یزد فراهم کنند و از ظرفیت‌های این استان به بهترین نحو بهره بگیرند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول