اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باقرشهر:

بسیجی بودن سربازی امام زمان (عج) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه باقرشهر با اشاره به ویژگی‌های بسیجیان گفت: امروز بسیجی بودن سربازی امام زمان (عج) است.

بسیجی بودن سربازی امام زمان (عج) است

به گزارش خرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌السلام سید احمد موسوی عصر امروز در جمع فرماندهان، مسئولان و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) گفت: امروز بسیجی بودن سربازی امام زمان (عج) است.

امام جمعه باقرشهر با اشاره به افرادی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک می‌کنند، عنوان کرد: افرادی که برای تحکیم پایه‌های جمهوری اسلامی تلاش می کنند افتخار خدمت به اسلام را برای خودشان ثبت می‌کنند.

وی در ادامه سربازی امام زمان (عج) را سعادت انسان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم خدا ما را جزو سربازان امام زمان (عج) ثبت نام کند و ما را بپذیرد.

موسوی با اشاره به راه‌اندازی ناحیه حضرت روح‌الله (ره) تأکید کرد: با توجه به اینکه ناحیه مقاومت حضرت روح الله (ره) بخش‌های کهریزک و حسن آباد و شهرهای قلعه نو و قوچ حصار را پوشش می‌دهد امیدواریم بتوانیم بر قدرت آن بیفزاییم.

امام جمعه باقرشهر با تأکید بر اینکه هم باید با حضور در میدان با جان خود جهان کنند، گفت: بسیج بهترین مکانی است که رزمندگان اسلام می توانند برای ترویج اسلام و جهاد تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان عنوان کرد: پایگاه‌های بسیج باید با برنامه‌ریزی، زیرساخت‌های تقویت فنون رزم و پیشرفت فرزندان خود را فراهم کنند.

موسوی با تأکید بر آموزش بسیجیان خاطرنشان کرد: بسیجیان باید با آموزش مسائل عقیدتی بینش و بصیرت خود را بالا ببرند و فنون نظامی را یاد بگیرند.

امام جمعه باقرشهر محضر بزرگان را یکی از راه های مبارزه با جنگ نرم دانست و گفت: دشمان اسلام می‌خواهند با تخریب روحانیت به اسلام ضربه بزنند.

وی در ادامه تأکید کرد: دشمنان نظام می‌خواهند با ضربه زدن به روحانیت و وحدت، به بنیان جامعه و خانواده لطمه بزنند و باید توجه داشت که حمایت از روحانیت از راه های مقابله با جنگ نرم است.

موسوی افزود: مردم مؤمن اگر می‌خواهیم نظام اسلامی مستدام باشد و روز به روز با پیشرفت همراه باشد باید از روحانیت حمایت کرد چراکه دشمن می‌خواهد با انداختن روحانیت از چشم مردم به انقلاب اسلامی لطمه بزند.

امام جمعه باقرشهر با تأکید بر اینکه دشمن ایمان و تقوا مردم را نشانه رفته است، عنوان کرد: دشمنان نظام به دنبال آن هستند با هدف قرار دادن ایمان و تقوا مردم به انقلاب ضربه بزنند.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه بسیجیان همواره در همه صحنه‌ها وارد می‌شوند، عنوان کرد: ایستادگی بر روی آرمان‌های امام و شهدا موجب پیشرفت انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول