اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت حضرت قائم (عج)

عزت سربازان گمنام امام زمان (عج) از ولایت است

خبرگزاری فارس: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اعتقاد به مبانی دین اسلام و بهره‌گیری از گنجینه معنوی قرآن و شرع مقدس به عنوان چشم و گوش نظام عمل کرده و با عزتی والا که از ولایت گرفته‌اند، همواره در خدمت اسلام و انقلاب هستند.

عزت سربازان گمنام امام زمان (عج) از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه شب‌های تا صبح بیداری، حس سنگین مسئولیت و تعهد؛ روزهای طاقت‌فرسا و تپیدن غیرقابل شمارش قلب برای باورهایی که بر آن ایمان وجود دارد. این ذره‌ای از احساس و کار بزرگی است که یک سرباز گمنام امام زمان (عج) انجام می‌دهد.

«گمنام»، چه واژه عمیقی است و شاید بتوان از واژه «جاوید نام» هم استفاده کرد، آری! جاوید نامان امام زمان (عج) ...

امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رهبری امام (ره)، خون شهدا و زحمات عزیزانی است که سربازان جاوید نام امام زمان (عج) از آن جمله‌اند و ما بی‌هیچ شک و شبهه‌ای واقفیم که زیستن در سایه امنیت، نعمت بزرگی است که باید خدای بزرگ را بابت آن سپاسگزار باشیم.

ایران اسلامی، همواره مورد حملات و توطئه‌های دشمنان کوردل بوده است و این دژخیمان و فتنه‌گران از هیچ اقدامی برای رسیدن به اهداف پلید خود و ضربه زدن به انقلاب دریغ نکرده‌اند و محافظت از جان و مال و ناموس مردم این ملک کهن، تنها در سایه دلسوزی و خدمت خالصانه میسر بوده است.

درود بر سربازان گمنام امام زمان. سربازانی که نگاهشان تنها خدمت به خلق در محضر الهی بوده است و مردم شریف ایران با دعای خیر خود و همکاری و همدلی با این عزیزان، راه پرافتخار اعتلای انقلاب اسلامی را حمایت می‌کنند و ادامه می‌دهند.

ایستادگی در مقابل دشمنان بی‌رحم و حفظ مملکت در شرایط پر التهاب، کار بزرگی است که شکوه و عظمت آن را نمی‌توان توصیف کرد و این افتخار بزرگی است که سربازان گمنام امام زمان (عج) آن را برای فردای قیامت خود ذخیره کرده‌اند و علاوه بر تلاش شبانه‌روزی کاری، با اعتقاد به مبانی دین اسلام و بهره‌گیری از گنجینه معنوی قرآن و شرع، چشم و گوش نظام هستند.

امیدوارم عزیزان در وزارت اطلاعات در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و سرافراز باشند و در پاسداری از انقلاب اسلامی ایران پیروز و سربلند باقی بمانند و با توجه هرچه بیشتر به تمام جوانب لازم، نظام اسلامی را در داخل و خارج از کشور از هر گونه آفت و گزندی حفظ کنند.

در نبرد نوین عصر حاضر، دشمنان در داخل و خارج اقدامات و تحرکات گوناگونی در راستای اهداف پلید خود انجام می‌دهند.

تهاجم فرهنگی، رواج اعتیاد، رواج فرقه‌های ضاله، رواج فساد در تمام سطوح و تمام وجوه جامعه، جاسوسی، توطئه و فتنه‌گری، دروغ‌گویی بر علیه نظام، فریب افراد در داخل و خارج و ... از اقدامات کینه‌جویانه دشمنان است.

با این اوصاف تلاش مضاعف و حرکت جهادگونه، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، می‌تواند راهگشا باشد و در سایه توکل به خدا، ایمن و سربلند بود و بصیرت و بینش درست، نور است و چراغ که باید بسیار بدان توجه کرد و بی‌شک تمام افراد دلسوز که هدفشان خدمت به ایران و سربلندی مردم ایران است، تمام تلاش خود را در این راستا انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول