اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

ظهور امام زمان (عج) با بروز نشانه‌های حتمی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین گفت: با بروز نشانه‌های حتمی، ظهور امام زمان (عج) محقق می‌شود.

ظهور امام زمان (عج) با بروز نشانه‌های حتمی محقق می‌شود

حجت‌الاسلام حسین حیدری در جشن میلاد امام‌ زمان (عج) که در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با بروز نشانه‌های حتمی، ظهور امام زمان (عج) محقق خواهد شد اما برخی از نشانه‌ها مانند علنی شدن برخی از گناهان از نشانه‌های حتمی ظهور نیست.

وی تصریح کرد: اعتقاد شیعه بر این است که منجی عالم بشریت متولد شده و روزی برای نجات همه انسان‌های جهان ظهور خواهد کرد و ظالمان جهان را از بین می‌برد.

این مسئول نشانه‌های ظهور امام زمان (عج) را به حتمی و غیر حتمی تقسیم بندی کرد و زمان‌بندی دقیق برای ظهور منجی عالم بشریت را خارج از توان بشر عنوان کرد.

حیدری در تشریح نشانه حتمی امام زمان (عج) تأکید کرد: هنگامی که نشانه‌های حتمی امام زمان (عج) بروز پیدا کند، ظهور محقق خواهد شد و برای تحقق ظهور همه مسلمانان و شیعیان جهان باید دعا کنند.

وی در مورد نشانه‌های غیر حتمی بیان کرد: نشانه‌های غیرحتمی نشانه‌هایی هستند که با بروز آنها به طور قطع نمی‌توان گفت که امام زمان (عج) ظهور می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد قزوین عنوان کرد: فراوان شدن و علنی شدن برخی از گناهان یکی از نشانه‌های غیر حتمی است و با وجود آنها نمی‌توان گفت که ظهور به‌زودی حاصل می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین بی‌احترامی به پدر و مادر را یکی از گناهان بزرگ معرفی کرد و ابراز کرد: بی احترامی به پدر و مادر از گناهانی است که در آخرالزمان بروز می‌کند.

وی یادآور شد: در آخرالزمان برخی‌ به دنبال ثروتمندان حرکت می‌کنند و معیار آنها در هر کاری پول و ثروت خواهد بود.

حیدری با اشاره به اینکه انسان مؤمن نباید ثرونتمندان را معیار و شاخص در هر کاری قرار دهند، افزود: آنهایی که ثروتمندان و ثروت آنها را معیار کارهای خود قرار می‌دهند، منتظر امام زمان (عج) نیستند و به انحراف کشیده شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد قزوین ضمن تأکید بر برگزاری نماز جماعت و اول وقت در مساجد خطاب به حضار در جمع اضافه کرد: امروز نه تنها باید نماز را در مساجد به جماعت بر پا داریم، بلکه باید اشاعه دهنده این فرهنگ مقدس در جامعه باشیم و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ایجاد چنین فرهنگی تلاش بسیاری کرده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول