اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

تحریم نفتی ایران برای مهار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آران و بیدگل از تحریم نفتی اروپاییان علیه ایران به عنوان فتنه‌ای شکست‌خورده و دلیل آن را مهار انقلاب اسلامی دانست.

تحریم نفتی ایران برای مهار انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل از ممانعت در انتشار و صدور آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایستادن در برابر موج بیداری اسلامی به عنوان دیگر دلایل تحریم نفتی ایران نام برد.

وی ادامه داد: فرصت شش ماهه تا آغاز عملی تحریم نفتی ایران در واقع برای تأثیرگذاری بر مذاکرات هسته‌ای ایران و وارد کردن فشار روانی بر مذاکره‌کنندگان و عقب‌نشینی ایران اسلامی و باج دادن به اروپا در سه دور اخیر مذاکرات هسته‌ای است.

خطیب نمازجمعه آران و بیدگل اظهار داشت: محاصره و محدود کردن ایران و نیز ایجاد نارضایتی عمومی در کشور از جمله اهدافی است که دشمنان به دنبال آن هستند غافل از آنکه ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی تا پای جان محکم در برابر تهدیدها و تحریم‌های دشمنان ایستاده و به هیچ کس باج نمی‌دهد.

وی تأکید کرد: دشمنان در شرایط تحریم نیز نتوانستند خدشه‌ای به اراده ملت ایران وارد کنند چنانچه در این شرایط اورانیوم تا مرز 20 درصد غنی شده و موشک‌های قیام، شهاب یک، دو و سه و فاتح از شاهکارهای دانشمندان ایران اسلامی ساخته شد.

موسوی تصریح کرد: در نتیجه تحریم نفتی ایران اسلامی قیمت نفت افزایش یافت که این امر خود موجب افزایش نرخ سوخت در اروپا می‌شود که این امر اروپای بحران‌زده را دچار مشکل می‌کند در حالیکه ایران مشتریانی چون کشورهای چین، هندوستان، یونان، فرانسه و انگلیس دارد و این فتنه راه به هیچ کجا نمی‌برد.

وی خطاب به اروپاییان عنوان کرد: این فتنه نیز مانند سایر فتنه‌هایی که در 32 سال انقلاب اسلامی علیه کشور ما انجام شده در برابر اراده راسخ ملت ایران شکست می‌خورد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول