اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نفت:

تحریم‌ها هیچ تاثیری بر صنعت نفت نداشته است

خبرگزاری فارس: وزیر نفت گفت: تحریم‌ها هیچ تاثیر منفی بر صنعت نفت نداشته است.

تحریم‌ها هیچ تاثیری بر صنعت نفت نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، رستم قاسمی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح کارخانه نمک‌زدایی بینک در بندر گناوه اظهار داشت: صنعت نفت در مسیر رشد و شکوفایی و بالندگی قرار دارد و با وجود تحریم‌های دشمنان، روز به روز به موفقیت بیشتر و بالاتری رسیده‌ایم.

وی افزود: امروز متخصصان داخلی با توان بسیار بالایی که دارند در طرح‌های بزرگ و ارزشمند صنعت نفت مشارکت می‌کنند و به فضل خدا با اهتمام متخصصان داخلی شاهد توسعه روزافزون صنعت نفت هستیم.

وزیر نفت با تاکید بر لزوم تامین رفاه و آسایش کارکنان صنعت نفت در تمام مناطق کشور خاطرنشان کرد: نیروی انسانی در صنعت نفت جایگاه ویژه و خاصی دارد و رسیدگی به مشکلات این قشر از اولویت‌های مسئولان است.

قاسمی تصریح کرد: صنعت نفت در راستای اشتغال نیروهای بومی در مناطق مختلف کشور تلاش و فعالیت دارد و  در هر نقطه‌ای از کشور که صنعت نفت وجود دارد؛ در بحث اشتغال نیروها باید حداقل 50 درصد سهم اشتغال آن به مردم آن منطقه برسد.

وی بیان کرد: به تمام مدیران مناطق نفتی بخشنامه کرده‌ایم و باید اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی اجرایی شود.

وزیر نفت با تاکید مجدد بر اینکه تحریم‌ها هیچ تاثیر منفی بر صنعت نفت نداشته است افزود: دانش و توانایی مهندسان صنعت نفت کشور بسیار بالاست و این امر موجب شده که در صنعت نفت به موفقیت و خوداتکایی برسیم.

بر اساس این گزارش، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور وزیر نفت، کارخانه نمک‌زدایی بینک در شهرستان گناوه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این کارخانه با هدف فرآورش نفت نمکی میدان بینک و کاهش نمک همراه نفت به میزان استاندارد احداث شده و دارای یک مجموعه نمک‌گیر برقی به ظرفیت 55 هزار بشکه در روز، مخزن متعادل‌کننده، کوره‌های پیش گرم نفت غیرمستقیم و تلمبه‌های تقویت فشار نفت و تجهیزات جانبی است.

این کارخانه دارای ظرفیت 55 هزار بشکه در روز است که با اعتبار 25 میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول