اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌آلله جنتی:

اقتدار نظام هیچ‌گاه با تحریم‌ها نمی‌‌شکند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای نگهبان دروغ‌گویی‌ها از طرف دشمنان را برای تضعیف نظام خواند و گفت: تحریم‌ها نتوانست اقتدار نظام را بشکند و جمهوری اسلامی روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود.

اقتدار نظام هیچ‌گاه با تحریم‌ها نمی‌‌شکند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله احمد جنتی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت آیت‌الله دکتر شهید بهشتی و 72 تن از شهدای هفتم تیر در مهدیه این شهر با تبریک فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت شعبان اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طبق وظیفه برگزاری مراسم‌های ملی مانند 22 بهمن، روز قدس و از جمله هفتم تیر را به عهده دارد.

وی به گذشت 33 سال از عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام (ره) حکومت 2500 ساله را هدف گرفت.

جنتی با بیان اینکه امام (ره) طاغوت را به اذن خداوند از بین برد، تصریح کرد: اسلام در زمان طاغوت حالت شکست‌خوردگی پیدا کرده بود و خداوند امام (ره) را برانگیخت تا اسلام از این حالت نجات پیدا کند و مردم از ظلم رهایی یابند.

امام جمعه موقت تهران به کمک‌های مالی، سیاسی، اقتصادی و اطلاعاتی دشمن در دوران دفاع مقدس به رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت: قدرت‌های غربی و شرقی با حرکت امام (ره) مخالف بودند.

وی با اشاره به اینکه خداوند نظام طاغوت را به دست یک عالم عارف، وارسته و مخلص ساقط کرد، خاطرنشان کرد: گناهان و بی‌بندوباری در رژیم گذشته به صورت علنی انجام می‌شد و بی‌عفتی بسیار بود.

جنتی دروغ‌گویی‌ها از طرف دشمنان را برای تضعیف نظام خواند و بیان کرد: جنگ و تحریم‌ها نتوانست اقتدار نظام را بشکند و جمهوری اسلامی روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود.

*‌ انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری معجزه است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ترور را یکی از توطئه‌های دشمن عنوان کرد که توسط منافقان صورت می‌گرفت و گفت: دشمن امید به رحلت امام داشت اما انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری یک معجزه بوده و توانست کشور را حفظ کند.

وی با تاکید براینکه مقام معظم رهبری از طرف خبرگان رهبری انتخاب شدند، ابراز کرد: دنیا با انتخاب مقام معظم رهبری فهمید که راه امام (ره) ادامه دارد.

جنتی برقراری حکومت اسلامی، بیدار کردن کشورهای اسلامی و مقدمه ظهور امام زمان (عج) را از اهداف قیام امام (ره) برشمرد و افزود: دولت و نهادهای مختلف باید تلاش کنند اهداف مذکور تحقق یابد.

دبیر شورای نگهبان ایجاد اختلاف در جامعه را گناه و حرام دانست و اذعان کرد: تمام آحاد جامعه باهم بردار و از یک خانواده هستند.

وی هر شهروند را یک بردار نامید و اظهار کرد: حتی با اقلیت‌های مذهبی در جامعه برخورد دوستانه می‌شود.

* انتخابات نباید موجب دشمنی شود

جنتی با تاکید براینکه انتخابات نباید موجب دشمنی شود، یادآور شد: نمایندگان با ورود به مجلس نباید بین طرفداران خود و دیگران تفاوت قایل شوند و انتقام‌گیری پس از انتخابات گناه است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه شهید بهشتی را شخصیتی بزرگ توصیف کرد و گفت: نظم شهید بهشتی کم‌نظیر بود و ایشان با وجود سال‌ها زندگی در غرب اصالت اسلامی و اخلاقی خود را حفظ کردند.

وی شهدا را زنده خواند و تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت نیازمندان تداوم راه شهداست.

جنتی با اشاره به گرانی در جامعه، بیان کرد: برخی از گرانی‌ها غیر اختیاری است و بعضی دیگر به دلیل سوء مدیریت ایجاد می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و یادآور شد: مدیران باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌ها را ترویج کنند.

وی با تاکید بر مقابله با رشوه‌خواری و رباخواری در جامعه، گفت: جلوی بی‌بندوباری در جامعه باید گرفته شود.

جنتی حاضران را به نماز اول وقت و پیروی از ولایت فقیه سفارش کرد و افزود: دشمن از قدرت ولایت فقیه هراس دارد و برای حفظ نظام باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم ایران را در دنیا نمونه خواند و بیان کرد: دادگاه قانون اساسی مصر صد درصد طرفدار رژیم صهیونیستی است و در مقابل مردم این کشور ایستاده است.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول