اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج عنوان کرد

فعالان اقتصادی بسیجیان خط مقدم مبارزه با تحریم‌ها هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه فعالان اقتصادی بسیجیان خط مقدم مبارزه با تحریم‌ها هستند، گفت: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری در این برهه عمل کنیم بی‌شک همه توطئه‌ها نقش بر آب می‌شود.

فعالان اقتصادی بسیجیان خط مقدم مبارزه با تحریم‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جبار کیانی در نشست اعضای اتاق یاسوج با نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور نمایندگان این استان در کمیسیون‌های تخصصی مربوط به بخش‌های مهم اقتصادی موجب امیدواری اعضای اتاق بازرگانی به حضور در فضای تولید و سرمایه‌گذاری شده است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی یاسوج ادامه داد: اتاق بازرگانی تنها تشکل قانونی بخش اقتصادی کشور است که نقش مشاور را برای قوای سه‌گانه کشور دارد.

اتاق بازرگانی مشاوری امین برای سه قوه است

وی اعضای اتاق بازرگانی را مشاورانی امین در استان‌ها برای بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی و دولتمردان دانست و گفت: در طول دوره‌های گذشته اتاق بازرگانی با یک نگرش علمی ارتباط سازنده‌ای با مجموع سه قوه در ارتباط با بخش خصوصی داشته که نمونه عینی آن با مجلس بوده است.

کیانی به مشاوره اتاق بازرگانی در زمینه قانون بهبود کسب و کار در مجلس و حضور اتاق بازرگانی در کمیسیون‌ها و جلسات آن‌ها اشاره کرد و گفت: این قانون پس از 80 سال به‌عنوان مترقی‌ترین قانون برای بخش اقتصادی کشور بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنعت و معدن و کشاورزی یاسوج از حضور این اتاق در بسیاری از مراکز تصمیم‌گیری نظام خبر داد و گفت: امروز شرایط اقتصادی کشور ویژه است که همه باید در قوا و دستگاه‌های مختلف با تعامل نقشه‌های دشمن را نقش بر آب سازیم.

فعالان اقتصادی بسیجیان خط مقدم مبارزه با تحریم‌ها هستند

کیانی ادامه داد: امروز دشمن از دستیابی ما به دانش بومی هسته‌ای به وحشت و هراس افتاده و هر روز شاهد حرکات ناجوانمردانه‌ از سوی آنها هستیم که اقتصاد و فعالان اقتصادی در خط مقدم این مبارزه و مقابله قرار دارند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنعت و معدن و کشاورزی یاسوج با اشاره به این که تاوان این دشمنی را بیش از همه حوزه اقتصادی پس می‌دهد، افزود: افزایش نرخ ارز و افزایش نرخ بیمه و قفل کردن بانک مرکزی از اختلالاتی است که پیش روی بخش اقتصادی قرار دارد.

وی به راهکار مقام معظم رهبری در این برهه اشاره کرد و گفت: فرمان تولید ملی و حمایت از سرمایه و سرمایه‌گذار ایرانی بهترین نسخه‌ای بود که رهبری در این سال برای ما پیچیدند و اگر به فرمایشات ایشان در این برهه عمل کنیم بی‌شک همه توطئه‌ها نقش بر آب می‌شود.

کیانی تیم اتاق بازرگانی هر استان را از اندیشمندان حوزه اقتصاد دانست و گفت: نمایندگان مردم در مجلس نباید ارتباط خود را با این اتاق قطع کنند چرا که اتاق بازرگانی بهترین مشاور برای نمایندگان در حوزه اقتصاد هستند.

وی از راه‌اندازی اتاق نمایندگان در اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: در هر زمان و در هر شرایطی آماده همکاری با مجمع نمایندگان استان هستیم.

برخی به دنبال شبهه‌ناک کردن فضای اقتصادی استان هستند

این فعال اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان کوچکی هستیم و همه فرصت‌های سرمایه‌گذاری نیز برای ما فراهم است، تصریح کرد: به دلایل مختلف از جمله شبهه‌ناک بودن فضای کار و سرمایه‌گذاری حدود 40 سال از قافله سرمایه‌گذاری در کشور عقب مانده‌ایم.

کیانی با بیان اینکه هرگاه خواستیم در استان کار کنیم بدون مطالعه به ما انگ می‌چسبانند، افزود: این فضای سالم و درستی نیست که اگر خواستید در استان کار کنید افرادی غیر متخصص و بدون عنوان به شما انگ بچسبانند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج عنوان کرد: باید استان را از فضای کنونی بیرون ببریم و برای فراهم کردن بستر لازم رسانه‌ها و صدا و سیما به میدان بیایند.

کیانی با اشاره به اینکه همه وظیفه داریم امنیت سرمایه‌گذاری در استان را فراهم کنیم، گفت: برخی در این میان به فکر ناامن کردن فضا هستند که باید همه با هم به فکر تأمین فضای امن سرمایه‌گذاری باشیم.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول