اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هریس:

حمایت از تولیدات داخلی پاسخی دندان‌شکن به تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه هریس حمایت از تولیدات داخلی را پاسخی دندان‌شکن به تحریم دول اروپایی دانست.

حمایت از تولیدات داخلی پاسخی دندان‌شکن به تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، قهرمان احمدی بعدازظهر امروز در جمع روحانیون شهرستان اهر اظهار کرد:  در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال همه باید زمینه ترغیب و تشویق آحاد مختلف مردم را در مصرف تولیدات داخلی فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: حمایت از تولیدات داخلی حمایت تولید و اشتغال است و در این راستا روحانیت به عنوان اندیشمندان عرصه فرهنگی، اجتماعی و معنوی به ترویج این فرهنگ اهتمام جدی داشته باشند.

احمدی با اشاره به اینکه کشور ما بیش از گذشته به تلاش در عرصه‌های اقتصادی نیاز دارد. افزود: همه باید با بهره‌مندی از افراد صاحبنظر و تحصیلکرده در بومی‌سازی تولیدات و ارتقا کمی و کیفی تولیدات و رسیدن به خودکفایی تلاشی مضاعف داشته باشند.

امام جمعه هریس تأکید کرد: روحانیت شیعه همیشه پیشتاز در عرصه‌های مختلف بوده و نقش بی‌بدیل خود را در طول تاریخ به خصوص انقلاب شکوهمند اسلامی نشان داده است.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی دهه چهارم را دهه پیشرفت و توسعه و عدالت ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: معیار و ملاک ما منویات مقام معظم رهبری است و باید در این راستا تلاش کنیم تا انتظارات معظم‌له را عملیاتی کنیم.

امام جمعه هریس وحدت و همدلی را رمز موفقیت جامعه برشمرد و افزود: امروز به برکت انقلاب مسئولان نظام برخاسته از بطن مردم و کنار مردم هستند و خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات آنها را افتخار خود می‌دانند.

وی از روحانیون خواست تا دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در حوزه فرهنگی و اجتماعی به نحو شایسته با راهکار مناسب به مردم بیان کنند.

امام جمعه اهر نیز در این نشست با ارائه گزارشی از پیشینه فرهنگی تاریخی این شهرستان، اهر را مهد علمای بزرگ دینی و اندیشمندان اسلامی ذکر کرد که در طول تاریخ همیشه منشأ خدمات ارزشمند بوده‌اند.

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده گفت: شهرستان اهر یکی از شهرهای ولایت‌مدار و مذهبی استان است که همیشه در تمام صحنه‌های انقلاب حضور مؤثری داشته‌اند و در این راستا روحانیت فعال و ارزشی شهرستان پیشتاز بوده‌اند.

فرماندار اهر همچنین در این جلسه از تلاش‌های فرهنگی روحانیت در تبیین اهداف والای انقلاب اسلامی و ترویج ارزش‌های والای اسلامی قدردانی کرد. 

 در پایان فرماندار و امام جمعه اهر با اهداء لوح سپاس از خدمات روحانیت فعال در حوزه فرهنگی معنوی با حضور مشاور استاندار در امور روحانیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول