اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

بازدید خبرنگاران از واحدهای صنعتی گیلان استمرار دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: بازدید اصحاب رسانه از طرح‌های توسعه‌ای و واحدهای مشکل‌دار صنعتی گیلان استمرار دارد.

بازدید خبرنگاران از واحدهای صنعتی گیلان استمرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید اصحاب رسانه گیلان از سه طرح توسعه‌ای صنعت استان اظهار کرد: هدف از بازدید خبرنگاران از طرح‌های توسعه‌ای و واحدهای مشکل‌دار صنعتی آشنایی با فعالیت‌های انجام شده و مشکلاتی است که واحدهای مذکور با آن مواجه هستند.

وی خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نامید و افزود: اصحاب رسانه می‌توانند مسائل مورد نظر را به اطلاع مردم و مسئولان برسانند.

منتظری به صدور مجوز یک‌هزار و 100 طرح صنعتی در گیلان اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های مدیریت گذشته را پیگیری و دنبال می‌کنیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید بر بهره‌برداری از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در بخش صنعت استان، خاطرنشان کرد: گیلان جزو استان‌های توسعه یافته در بخش کانی غیر فلزی است ضمن اینکه در بخش فولاد از قابلیت‌های بسیاری برخورداریم.

وی تکمیل زیربناهای توسعه به‌ویژه ایجاد امکانات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و تلفن و همچنین تامین عرصه‌های مورد نیاز به منظور استقرار صنایع در گیلان را ضروری خواند و تصریح کرد: سیستم بانکداری و بنگاه‌های مالی باید همکاری بیشتر و نزدیک‌تری با فعالان اقتصادی به‌ویژه صنعتگران داشته باشند.

منتظری سفرهای شهرستانی استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی گیلان در برطرف شدن مشکلات را تاثیرگذار دانست و ابراز کرد: مشکلات واحدهای صنعتی در قالب سفرهای شهرستانی پیگیری می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی را از قابلیت‌های استان برشمرد و بیان کرد: برنج، چای، مرکبات، فندق، زیتون، توتون و بادام زمینی از جمله محصولات کشاورزی استان است و با استفاده از صنایع تبدیلی می‌توان ضایعات در بخش کشاورزی را کاهش داده و ارزش افزوده قابل ملاحظه‌ای در این بخش ایجاد کرد.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول