اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

اصفهان گنجایشی برای فعالیت واحد‌های صنعتی آلوده ندارد

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری با ایجاد هر گونه واحد صنعتی در محدوده شهر اصفهان به شدت مخالف بوده و ظرفیت و گنجایش اصفهان برای فعالیت واحد‌های صنعتی آلوده به انتها رسیده است.

اصفهان گنجایشی برای فعالیت واحد‌های صنعتی آلوده ندارد

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه رعایت فاصله شعاع 50 کیلومتر برای فعالیت واحد‌های صنعتی در اصفهان امری ضروری است، اظهار کرد: فاصله شهرک‌های صنعتی موجود در اصفهان مناسب نیست و رعایت شعاع 50 کیلومتر از محدوده شهر رعایت نشده است.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی محمود‌آباد متصل به شهر اصفهان است، ادامه داد: در حال حاضر فاصله 50 کیلومتری این شهرک از محدوده شهر به معنای واقعی رعایت نشده است و توسعه این شهرک افزایش آلاینده‌های زیست‌محیطی را برای شهر اصفهان به دنبال دارد.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تقاضای مدیریت شهری اصفهان این است که تمام واحد‌های آلاینده فاصله مورد نیاز را از محدوده شهر رعایت کنند و در خارج از شهر به فعالیت خود ادامه بدهند.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی محمودآباد در غرب اصفهان قرار گرفته است، اضافه کرد: احتمال تشدید آلاینده‌های زیست‌محیطی موجود در شهر اصفهان با توسعه شهرک صنعتی محمودآباد وجود دارد.

قربانی با اشاره به اینکه واحد‌های صنعتی آلاینده باید از محدوده شهر خارج شوند، تاکید کرد: مدیریت شهری با ایجاد هر گونه واحد صنعتی در محدوده شهر اصفهان به شدت مخالف بوده و ظرفیت اصفهان برای فعالیت واحد‌های صنعتی کثیف به انتها رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان شهر باید از توسعه واحد‌های صنعتی آلاینده در محدوده شهر جلوگیری کنند، افزود: مسئولان شهری و استانی اصفهان باید با پی‌گیری این موضوع از اجرایی شدن مصوبه توسعه شهرک صنعتی محمودآباد جلوگیری کنند و توسعه این شهرک سبب افزایش مشکلات زیست‌محیطی در اصفهان می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول