اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

انعقاد 16 قرارداد نوسازی واحدهای صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از انعقاد 16 قرارداد نوسازی و تجدید ساختار صنایع با واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

انعقاد 16 قرارداد نوسازی واحدهای صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد از انعقاد 16 قرارداد نوسازی و تجدید ساختار صنایع با واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

وی بیان داشت: این قراردادها شامل بسترسازی به منظور استقرار چرخه بهره‌وری در واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: برای اجرای این قراردادها مبلغ یک هزار و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

این مسئول ابراز داشت: به منظور اجرای طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع قراردادی با بانک صنعت و معدن منعقد شد و براساس مفاد این قرارداد مبلغ سود و کارمزد تسهیلات اعطایی واحدهایی که به این بانک معرفی می‌شوند توسط شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌شود.

وفایی‌نژاد متذکر شد: برای حمایت و ایجاد انگیزه بیشتر در امر سرمایه‌گذاری و رونق واحدهای کارگاهی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تفاهمنامه‌ای با بانک توسعه و تعاون منعقد شد که براساس آن واحدهایی که از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی به این بانک معرفی شوند می‌توانند از تسهیلات اعطایی یک هزار میلیون ریالی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول