اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کلیبر:

سوله‌های خالی در اختیار واحدهای تولیدی - صنعتی قرار گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کلیبر گفت: سوله‌های خالی شهرستان در اختیار واحدهای تولیدی - صنعتی قرار گرفته است.

سوله‌های خالی در اختیار واحدهای تولیدی - صنعتی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، عبدالله اصغرپور در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان این مطلب افزود: به منظور تحقق نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اشتغالزایی در شهرستان سوله‌های خالی شهرستان در اختیار واحدهای تولیدی - صنعتی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با در اختیار قرار دادن این سوله‌ها به واحدها برای 45 نفر در شهرستان کلیبر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

اصغرپور اظهار کرد: در دوران دولت نهم و دهم انقلاب بزرگی در حوزه صنعت در شهرستان کلیبر صورت گرفته است.

وی به توجه ویژه دولت به صنعت و اشتغال جوانان اشاره کرد و افزود: همه پروژه‌های صنعتی شهرستان کلیبر در سایه حمایت‌های دولت دهم تحقق گرفت.

فرماندار شهرستان کلیبر با بیان اینکه باید تفکرات را به اشتغال پایدار متمرکز کنیم، اظهار کرد: اشتغال محور استقلال کشور است و اگر اشتغال نباشد مشکلات زیادی در جامعه به‌وجود خواهد آمد.

وی افزود: در ناحیه صنعتی شهرستان حدود 4.5 هکتار زمین به قطعه‌سازان شرکت ایران خودرو واگذار شده است که این شرکت تا پایان سال 91 به بهره‌برداری خواهد رسید که در صورت آغاز به کار این شرکت برای 150 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

اصغرپور، از بهره‌برداری شرکت دیگری که تولیدکننده لوله‌های سوخت خودرو در شهرستان است خبر داد و گفت: در این شرکت نیز 60 نفر به‌صورت مستقیم مشغول کار شده‌اند.

وی ادامه داد: واحد دیگری که تولیدکننده قطعات سیمی خودرو است در این شهرستان فعالیت دارد که برای 170 نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول