اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند:

واحدهای صنعتی غیرفعال یک هفته برای فعال‌سازی فرصت دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرند گفت: واحدهای تولیدی که در شهرک صنعتی مرند فعالیت نمی‌کنند تا یک هفته مهلت دارند تا برای راه‌اندازی مجدد این کارگاه‌های تولیدی اقدام کنند در غیر اینصورت خلع ید خواهند شد.

واحدهای صنعتی غیرفعال یک هفته برای فعال‌سازی فرصت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی مرند با اشاره به وجود کارخانه صنایع خاک چینی ایران و سرامیک در این شهرستان از راه‌اندازی 20 واحد تولیدی در شهرک سرامیکی این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلات سرمایه‌گذاران واگذاری زمین از سوی شهرک‌های صنعتی استان است که در شهرستان‌ها هیچگونه قرارداد و یا اختیاراتی برای واگذاری زمین مهیا نیست.

رضوانی ادامه داد: در این زمینه همه قراردادها در استان انجام می‌شود بدون اینکه با شهرستان‌ها هماهنگی باشد.

وی در ادامه برای راه‌اندازی و آماده‌سازی شهرک دوم مرند از اختصاص 40 میلیون تومان خبر داد و افزود: واحدهای تولیدی که در شهرک فعالیت نمی‌کنند تا یک هفته مهلت دارند تا برای راه‌اندازی مجدد این کارگاه‌های تولیدی اقدام کنند در غیر اینصورت خلع ید خواهند شد.

رضوانی، شهرستان مرند را از نظر معدن و سرامیک قطب مهم اقتصادی برای منطقه ذکر کرد و از سرمایه‌گذاران خواست برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن فرمانداری هیچگونه محدویتی ندارند.

وی افزود: با تصویب مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان و فرمانداری بدون معرفی فرمانداری زمینی برای سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی واگذار نخواهد شد.

به‌دنبال انتشار اخباری مبنی بر مشکل معرض در ناحیه صنعتی "زنوز" این مشکل نیز امروز در این جلسه مطرح شد و قرار شد تا 10 روز آینده زمین ناحیه صنعتی "زنوز" از امور اراضی تحویل و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول