اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

هدف همه مدیران حل مشکلات واحدهای صنعتی باشد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: هدف همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید حل مشکلات واحدهای صنعتی باشد.

هدف همه مدیران حل مشکلات واحدهای صنعتی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی عصر امروز در نشست شورای هماهنگی و حمایت از صنایع هرمزگان با بیان اینکه در راستای تولید نباید مشکلی داشته باشیم، اظهار داشت: باید با نگاه راهبردی و کاربردی به سمتی برویم تا مشکلات به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه راهبردی کردن نیاز به برنامه دارد خطاب به مدیران گفت: نباید منتظر ابلاغیه ماند زیرا تجربه نشان داده که بعضی مواقع اقدامات استانی و منطقه‌ای راهگشاتر است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه دولت با همه قابلیت‌ها در زمینه تقویت تولید پای کار ایستاده، از مدیران واحدهای صنعتی و بانک‌ها خواست در این زمینه اقدام کنند و مدیران استان نیز با تمام توان آنان را پشتیبانی می‌کنند.

عزیزی ادامه داد: نگاه‌های بخشی را باید کنار بگذاریم و در پی این باشیم که چه کارهایی برای رشد، پیشرفت و توسعه استان نیاز است تا حرکت رو به رشدی را شاهد باشیم.

وی در این زمینه با اشاره به ماده 27 مبنی بر واگذار کردن بخشی از اختیارات دولت در خصوص رفع مشکلات صنایع به استانداران بیان داشت: هر چه کارگروه تصمیم بگیرد مصوبه دولت می‌شود و همین جا نیز اجرایی می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه امسال نخستین سالی است که این ماده (ماده 27) ابلاغ شده خواستار فعال شدن کارگروه و برگزاری جلسه‌های آن با حضور مدیران بخش‌های خصوصی و دولتی شد.

وی با بیان اینکه در راستای تولید نباید مشکلی داشته باشیم، افزود: خروجی جلسه‌های شورای هماهنگی و حمایت از صنایع استان و کارگروه ماده 27 باید به صورت ملموس نتیجه‌بخش باشد به طوری که برای جلسه بعد مسائل مطرح شده از سوی صنایع حل شده باشند.

در ادامه این جلسه تعدادی از مسئولان واحدهای صنعتی استان از جمله تولید روغن نباتی، آلومینیوم و صنایع شیلاتی در زمینه مشکلات خود مطالبی را مطرح کردند.

مهم‌ترین مشکلات مطرح شده از سوی آنان نداشتن نقدینگی و همکاری نکردن بانک‌ها و مواد اولیه برای تولید بود که قرار شد برای حل آنها با حضور مسئولان ذی‌ربط جلسه‌های اختصاصی برگزار شود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول