اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان ماه شعبان صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 4 طرح بقاع متبرکه در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان از افتتاح و بهره‌برداری چهار طرح بقاع متبرکه در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 4 طرح بقاع متبرکه در کاشان

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: کاشی‌کاری گنبد بارگاه ملکوتی امامزاده واجب‌التعظیم سلطانعلی‌بن امام محمد باقر(ع) با 80 میلیون تومان هزینه از محل کمک‌های خیرین از جمله طرح‌های آماده بهره‌برداری است. 

وی افزود: گنبد حرم مطهر سلطانعلی‌بن امام محمد باقر(ع) از لحاظ طراحی و رنگ‌آمیزی رنگ زرد در خاورمیانه بی‌نظیر است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان تصریح کرد: کار مرمت و کاشی‌کاری گنبد بارگاه ملکوتی امامزاده عبدالله در روستای سار با 35 میلیون تومان هزینه از محل اعتبارات سازمان اوقاف از دیگر طرح‌های در دست اقدام است که تا پایان ماه شعبان به پایان می‌رسد.

وی همچنین از نصب ضریح مطهر امامزاده یوسف(ع) روستای ون با اعتباری بیش از 22 میلیون تومان و نصب ضریح امامزادگان بزرگوار طاهر و منصور با هزینه‌ای بیش از 16 میلیون تومان در کاشان تا پایان ماه شعبان خبر داد.

اسماعیل‌پور خاطرنشان کرد: برای مرمت گنبد و بارگاه امامزاده یوسف روستای سار، سال گذشته 9 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته و در سال‌جاری نیز 20 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

به گفته وی برای عملیات عمرانی امامزاده احمد بن موسی(ع) نیز سال گذشته مبلغ 20 میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان اوقاف و امور خیریه اختصاص داده شده است. 

شهرستان کاشان مهد تشیع ایران و جهان با 127 امامزاده و مشاهیر و سردار و بیش از 7 هزار موقوفه یکی از شهرستان‌های مهم مذهبی کشور به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول