اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان

دوره آموزشی هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان گفت: نخستین دوره آموزشی هیئت امنا و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه تویسرکان در مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

دوره آموزشی هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزشی هیئت امنا و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف آموزش این قشر در حفظ، نگهداری و بهداشت محیط بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی بیان درس اخلاق توسط "حجت‌الاسلام شیخ الاسلامی" مدیریت حوزه علمیه تویسرکان را از جمله برنامه‌های این دوره آموزشی بیان کرد و افزود: برای تحقق بخشیدن به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی باید اینگونه دوره‌های آموزشی را افزایش داد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان عنوان کرد: با توجه به میزان اهمیت آموزش و تعلیم تخصصی در زمینه‌های مختلف از جمله تکریم و ارج نهادن به مقام امامزادگان باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در راستای برگزاری برنامه‌های شایسته فرهنگی در این زمینه گام برداشت.

وی تجلیل از هیئت امنا و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان را از دیگر برنامه‌های این دوره آموزشی عنوان کرد.

خزایی در پایان سخنان خود یادآور شد: دوره آموزشی هیئت امنا و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان در مسجد امام حسین(ع) شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول