اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستان مقدس شاه عبدالعظیم:

با مدیریت قوی زمینه شکوفایی بقاع متبرکه را فراهم کنیم

خبرگزاری فارس: تولیت آستان مقدس شاه عبدالعظیم (ع) گفت: با مدیریت قوی باید زمینه شکوفایی بقاع متبرکه را فراهم کنیم.

با مدیریت قوی زمینه شکوفایی بقاع متبرکه را فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری صبح امروز در بازدید از بقعه امامزاده محمد ابن اصغر(ع) هوگند بشرویه اظهار داشت: آبادانی و توسعه بقاع متبرکه با تلاش و همت مسئولان و خادمان حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: باید با مدیریت قوی و برنامه‌ریزی صحیح برای توسعه بقاع تلاش شود چرا که حضور در این مراکز و گرم نگه داشتن بقاع، لوح آبادانی است.

تولیت آستان مقدس شاه عبدالعظیم (ع) افزود: در کنار توسعه و تجهیز بقاع باید برای انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی برنامه‌ریزی شود تا زمینه حضور مردم و تقویت بنیه فرهنگی منطقه فراهم شده و شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این امامزادگان در آینده نزدیک باشیم.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی کشور و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مراکز زیارتی و بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود، تصریح کرد: مسئولان و خادمان و ائمه جماعات، امکانات لازم برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در بقاع متبرکه را فراهم کرده تا تحول بزرگی در رشد معنویات و فرهنگ مذهبی مردم ایجاد شود.

ری‌شهری هدف خود را از حضور در جوار امامزادگان، زیارت و کسب فیض از وجود حرم مطهر این بزرگواران عنوان کرد و افزود: وجود این امامزادگان در هر منطقه برکت و آرامش را به همراه داشته و کرامات زیادی را به دنبال دارد که نمونه آن ‌گره گشایی از کار مردم است.

وی از تمام خدمتگزاران در توسعه و تجهیز مراکز زیارتی تقدیر و تشکر کرد و آنها را به عزم بالا و تلاش گسترده برای افزایش سطح فرهنگی بقاع سفارش کرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول