اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستانه مقدس شاه عبدالعظیم خبر داد

بقاع متبرکه کشور متحول می‌شود

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدس شاه عبدالعظیم و رئیس دانشگاه علوم حدیث گفت: در آینده نزدیک بقاع متبرکه کشور متحول می‌شود.

بقاع متبرکه کشور متحول می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری ظهر امروز در بازدید از بارگاه مطهر امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) شهرستان فردوس اظهار داشت: هرچه امکانات بیشتر باشد زمینه برای رشد و تعالی بقاع متبرکه نیز بیشتر فراهم می‌شود.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای توسعه امامزادگان اقدامات قابل توجهی انجام شده است اما تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و باید بیش از این‌ تلاش کنیم.

تولیت آستانه مقدس شاه عبدالعظیم و رئیس دانشگاه علوم حدیث تصریح کرد: برای اینکه فاصله با نقطه مطلوب بقاع متبرکه کمتر شود نیازمند عزم جدی مردم، روحانیت و مسئولان هستیم که همانند گذشته خدمت به این اماکن متبرکه را کاری مهم و خدایی بدانند.

ری شهری یادآور شد: با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و مردم باید طی چند سال آینده تحولی بزرگ در بحث توسعه اماکن مقدس در سطح کشور انجام شود که شرط انجام این تحول، کار مستمر همراه با برنامه‌ریزی شایسته و در خور شان امامزادگان است.

وی از تجربه به عنوان یکی ازعوامل مهم درخدمت به امامزادگان یاد کرد و گفت : یکی از کرامات امامزادگان گره‌گشایی از کار مردم است.

تولیت آستانه مقدس شاه عبدالعظیم افزود: متولیان در این مسیر هراسی به دل راه ندهند چرا که خود امامزادگان در برطرف کردن مشکلات کمک می‌کنند.

بارگاه مطهر امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) شهرستان فردوس امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور مسئولان شهرستان غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول