اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اوقاف صورت می‌گیرد

برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: طرح نشاط معنوی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در بقاع متبرکه استان کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان‌، روح‌الله رستمی اظهار داشت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و تقویت روحیه معنوی آنان سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته اداره اوقاف‌ برنامه‌های متنوع و جامعی را در بقاع متبرکه استان پایه‌ریزی کرده است.

وی هدف از برگزاری این طرح را افزایش روحیه اعتقادی جوانان و نوجوانان‌ در فضای معنوی امامزادگان و معرفی بقاع متبرکه به عنوان قطب مهم فرهنگی دانست و عنوان کرد: آموزش قرآن کریم‌، مجسمه‌سازی، نقاشی و ورزش‌ از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در قالب این طرح به شمار می‌روند.

رستمی وجود امامزادگان را در استان کرمان غنیمتی برای مردم این دیار توصیف کرد و افزود: جوانان و نوجوانان باید قدردان این موهبت‌ها باشند و حد‌اکثر استفاده را از وجود مقدس و پاک آنها داشته باشند.

وی مهم‌ترین مزیت گذراندن اوقات فراغت در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه را فضای معنوی حاکم بر این اماکن عنوان و خاطر‌نشان کرد: از وجود روحانیان فرهیخته و دانشمند ‌در این طرح استفاده می‌شود تا جو معنوی این اماکن ارتقا یابد.

رستمی عنوان کرد: خانواده‌ها به حضور فرزندان خود در این اماکن بیشتر توجه‌ و نسبت به ثبت‌نام آنها در این کلاس‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول