اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت انجام می‌گیرد

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: تابستان امسال طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه همدان انجام می‌شود.

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه همدان

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات و ضرورت برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان استان اظهار داشت: طرح تابستانی نشاط معنوی در جوار 43 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی در راستای قطب فرهنگی کردن بقاع متبرکه، بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امامزادگان با شور و نشاط جوانی یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح تابستانی است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده 43 بقعه متبرکه میزبان جوانان و نوجوانان استان در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان هستند.

وی مخاطبان طرح تابستانی نشاط معنوی را دانش‌آموزان دختر و پسر از سنین هشت تا 18 سال و در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه دانست و افزود: آموزش قرآن شامل روخوانی، روانخوانی، ترجمه، مفاهیم و حفظ قرآن کریم، اعتقادات، داستان‌های ائمه معصومین(ع) و پیامبران و احکام است که به تناسب سطح و مقطع تحصیلی به شرکت‌کنندگان تدریس خواهد شد.

صالحی زمان ثبت‌نام در طرح تابستانی نشاط معنوی را از تاریخ 16 خرداد تا 15 تیرماه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان بیان کرد و افزود: دوره‌های آموزشی که شامل برنامه‌های ورزشی، هنری و اردویی است در ادامه کلاس‌های روزانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول