اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف کردستان خبر داد

برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه کردستان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کردستان از برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان خبر داد.

برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه کردستان

حجت‌الاسلام محمود یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با عنایت به فراوانی جمعیت جوان کشور و ضرورت توجه بیشتر به این قشر و نظر به در پیش بردن ایام تعطیلات تابستان، برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در امامزاده‌گان سراسر استان برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: به همین منظور اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کردستان در نظر دارد با توجه به فضای معنوی استان، طرح تابستانی نشاط معنوی را در تمامی اماکن مقدس، بقاع متبرکه و امامزادگان را اجرایی نماید.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کردستان خاطرنشان کرد: گستره اجرای این طرح از 15 تیرماه جاری تا 26 مرداد ماه امسال در امامزاده‌گان شهرستان قروه، بیجار، سنندج و سقز خواهد بود.

وی مخاطبین این طرح را دانش‌آموزان دختر و پسر در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه عنوان کرد و گفت: این دانش‌آموزان از مربیان اعزامی از حوزه علمیه قم و دانشجویان علوم قرآنی در زمینه‌های اعتقادی، قرآنی، هنری، ورزشی و اردوهای تفریحی و تربیتی و سایر برنامه‌های جذاب بهره‌مند خواهند شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کردستان در پایان از والدین دانش‌آموزان خواست تا فرزندان خود را برای شرکت در این طرح تابستانی معنوی ترغیب نمایند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول